וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמט החלה במימוש - מכרה מגרש בבאר שבע בכ-7.7 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

24.9.2009 / 15:01

המגרש נמכר במסגרת התמחרות שביצעה הנאמנת; נמכר לשמעון כהן - לשעבר מנכ"ל משען



המגרש שבבעלות חברת רמט פיתוח והשקעות מקבוצת רמט (15%) וקבוצת אלטרום (85%) בבאר שבע נמכר בצהריים לרו"ח שמעון כהן, תמורת 7.7 מיליון שקל. כהן, לשעבר מנכ"ל רשת הדיור המוגן "משען" יוצג על-ידי עו"ד אורלי טננבאום ממשרד עורכי הדין גורניצקי. כך נודע ל-themarker.



הקרקע נמכרה במסגרת התמחרות שביצעה הנאמנת על החברה רו"ח עליזה שרון. לצורך ההתמחרות הוגשו 15 הצעות, מתוכן רק חמש ענו על תנאי המכרז. בין המתמודדים היו חברת הנדל"ן אביסרור משה ובניו וחברת הבניה האחים אוזן. העסקה כפופה לאישור הנושים המובטחים (הבנקים) ובית המשפט המחוזי בתל אביב.



הקרקע שנמכרה משתרעת על שטח של כ-5 דונם באזור המרכזי ביותר בבאר שבע. המגרש סמוך למשכן האומנויות בעיר, בית חולים סורוקה, הספריה העירונית, עיריית באר שבע, הקניון והאוניברסיטה. על הקרקע זכויות לבניית 69 דירות. באזור זה מחירי הדירות הם הגבוהים ביותר בעיר. דירות 5 חדרים נמכרות בכ-900 אלף שקל, דירות 4 חדרים בכ-800 אלף שקל ודירות פנטהאוז בכ-1.5 מיליון שקל.



על הנכס שיעבוד לטובת בנק לאומי בגין חוב של חברת רמט פיתוח והשקעות. במסגרת הליך הקפאת ההליכים אלטרום תעביר את תמורות המימוש לבנק לאומי. מהן יעניק הבנק לקופת הנאמנים מימון בסך של 1.5-2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully