וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוימלגרין ממשיך למכור: מצלאווי קנתה מאזורים קרקע ברמת גן ב-40 מיליון שקל

גיא ליברמן

24.9.2009 / 21:09

לפני שנה וחצי אזורים רכשה את הקרקע שנמצאת בצמוד למתחם עלית; במקום מתוכנן להיבנות פרויקט מגורים



איש העסקים שעיה בוימלגרין ממשיך למכור נכסים ולהנזיל את כיסיו. חברת שבשליטתו מכרה לחברת הבנייה מצלאווי ולקבוצת יהלומנים קרקע הנמצאת בין הרחובות ז'בוטינסקי וארלוזרוב, בסמוך לצומת עלית ברמת גן, תמורת 40 מיליון שקל. העסקה מגלמת שווי של 690 אלף שקל לקרקע לדירה.



מדובר בקרקע אותה רכשה אזורים מידי חברת אמד רק לפני שנה וחצי בשיתוף עם אותה קבוצת יהלומנים. אז שילמה אזורים עבור חלקה בקרקע כ-34.4 מיליון שקל. מצלאווי ושותפיהם, מתכוונים לבנות על הקרקע - ועל קרקע נוספת צמודה שרכשה החברה לפני כשנה מידי חברת חכשורי - שני מגדלי מגורים בני 35-40 קומות ובהם 150-200 דירות.



מגדלים אלה יהיו צמודים למגדל המגורים והמשרדים אותו תבנה אזורים על שטח מפעל עלית, ושעתיד להתנשא לגובה 80 קומות. בסך הכל צפויות להיבנות על קרקעות אלה למעלה מ-300 דירות. על פי העסקה תקבל אזורים 40 מיליון שקל עבור חלקה היחסי בקרקע (62.5%).



מצלאווי תשלם 23.4 מיליון שקל, ואילו את השאר תשלם קבוצת היהלומנים. במצלאווי מאמינים באזור - מעבר לשני המגדלים המתוכננים להיבנות על הקרקע, החברה מחזיקה בהסכמים מול דיירים במתחם הסמוך, לביצוע של פרויקט פינוי בינוי.



חברת מצלאווי יוצגה בעסקה על ידי עו"ד קרן פרשקר. אזורים יוצגה על ידי עו"ד לוי אמיתי ממשרד גולדפרב לוי ערן מאירי ושות'. קבוצת היהלומנים יוצגה על ידי עו"ד שמואל שוב ועו"ד שושי קרן-בירזון ממשרד עוה"ד משה שוב ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully