וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגות ישראלית במהדורה ה"ירוקה" של מדריך התיירות Rough Guide

עירית רוזנבלום

25.9.2009 / 9:35

בית הארחה בנצרת "פאוזי עאזר אין" הוא המקום היחיד בארץ המומלץ במדריך הכולל 500 אתרים המעודדים תיירות שיוצרת שינוי חיובי בכדור הארץ



בית ההארחה היהודי בנצרת, "פאוזי עאזר אין" נבחר בידי מדריך התיירות rough guide למהדורה מיוחדת המתמקדת בחופשות "ירוקות". מדריכי rough guide הינם בין המדריכים הנחשבים לתרמילאים. פאוזי עאזר אין נכלל בספר החדש clean breaks: 500 new ways to see the world ("חופשות נקיות – 500 דרכים חדשות לראות את העולם").



המדריך כולל 500 אתרים ברחבי העולם אשר מעוררים השראה לראות את העולם בדרך חדשה, מעודדים תיירות ייחודית ומאפשרים טיול אלטרנטיווי אשר יוצר שינוי אמיתי בחיי האנשים המקומיים ובכדור הארץ. ביניהם: שייט קאייקים סביב לאיים הסקוטים, הליכת שלג בפירינאים, שחיה בפינלנד, לימודי ריקוד בריו, חציית שמורת הסרנגטי ברגל, לינה בנצרת ומסלול ה- jesus trail בגליל.



עיקרן של ההמלצות ב-clean breaks הוא בהפחתת ההשפעה הסביבתית של המטיילים בדרכי ההגעה ליעד וביעד עצמו. חשיבות גדולה יש גם להשפעה החיובית של החופשה, התורמת ככל שניתן לשימור הטבע והתרבות ותמיכה בכלכלה המקומית.



בין השאר נכתב בספר על בית ההארחה בנצרת כי "המבנה הייחודי והריהוט הקסום הופכים את המקום לגן עדן של שלווה בסמוך לשוק ולחיי היום יום של העיר". כמו כן מתואר בו פרויקט ג'יזס טרייל בו שפותח בידי מעוז ינון, שהוא גם הבעלים של פאוזי עאזר.



גיזס טרייל הוא מסלול העוקב אחר מספר אתרים חשובים בברית החדשה - החל מהשדות ומהיערות הסובבים את נצרת, עבור בחופי הכנרת וכלה בהר האושר – עליו נשא ישו את "הדרשה על ההר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully