וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המקום המרוחק ביותר בארה"ב ממקדונלד'ס?

נמרוד הלפרן

25.9.2009 / 10:04

מיפוי של יותר מ-13 אלף סניפי מקדונלד’ס הפזורים ברחבי ארה"ב מעלה כי המקום המרוחק ביותר בארה"ב מסניף מקדונלד'ס נמצא במדינת דקוטה

מיפוי של יותר מ-13 אלף סניפי מקדונלד’ס הפזורים ברחבי ארה"ב שערך הבלוגר סטיבן וון וורלי מקליפורניה, מציג באופן ויזואלי מרהיב פרישה של סניפי רשת המזון המהיר מחוף לחוף, ומעלה כי המקום המרוחק ביותר בארה"ב מסניף מקדונלד'ס נמצא במדינת דקוטה - מרחק של 171 ק"מ מהסניף הקרוב ביותר.

"כצפוי, סניפי מקדונלדס מקובצים סביב מרכזי אוכלוסין ורשת הכבישים המהירים של ארה"ב", כתב וורלי בבלוג שלו. "מזרחית לנהר מיסיסיפי יש כיסוי מקיר לקיר, למעט קומץ מרווחים קטנים".

"כדי למצוא את האזורים האפלים במפה, אלו שבהם ריכוז סניפי מקדונלדס הוא הנמוך ביותר, צריך לפנות לכיוון מערב: למדבריות של מרכז מדינת נבאדה, לגבעות של דרום מזרח מדינת אורגון ולטבע הפראי של הרי מדינת איידהו. יש גם חוסר יחסי במישורים של צפון מערב מדינת דרום דקוטה", כתב וורלי.

"הנקודה המרוחקת ביותר מכל סניף מקדונלדס בארה"ב נמצאת בין שני הכפרים הקטנים מדו ו-גלאד ואלי במדינת דקוטה: מרחק של 171 ק"מ מסניף המקדונלדס הקרוב ביותר במעוף ציפור ומרחק של 232 ק"מ בנסיעה במכונית", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully