וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוורמור רשמה הפסד של 21.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2009; הכנסותיה נתחכו ב-50%

יעל חלק

25.9.2009 / 13:07

מנכ"ל החברה נועם לניר: "החברה ערוכה לניצול הזדמנויות שיצוצו עם שיפור בכלכלה"



חברת ליוורמור השקעות (לשעבר אמפייר ליין), שבשליטת נועם לניר פרסמה אתמול את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של 2009: במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה נחתכו הכנסות החברה בלמעלה מ-50% והסתכמו ב-5.1 מיליון דולר. בשורה התחתונה מציגה החברה הפסד של 21.5 מיליון דולר, לעומת הפסד של 4.4 מיליון דולר בחציון המקביל. את 2008 סיכמה ליוורמור עם הפסד של כ-62 מיליון דולר.



את ההפסדים מייחסת החברה בעיקר לחברות הכלולות - חברת הטלוויזיה והלוויון הרומנית dth boom (בה מחזיקה ליוורמור 18%) הסבה לחברה הפסד של 11.2 מיליון דולר, חברה נוספת, אטלס נכסים, הובילה להפסד של 5.4 מיליון דולר. cals ההודית, הפועלת בזיקוק נפט, הסבה לחברה הפסד של 5 מיליון דולר.



לניר אמר בתגובה לדו"חות כי "המשכנו לצפות בהשפעות המשבר הכלכלי על הסביבה הכלכלית המאתגרת בהשקעותינו במזרח אירופה - אטלס נכסים ו-boom. יחד עם זאת, באותו הזמן, אני שמח לדווח כי הסביבה העסקית ביחס לשאר עסקינו השתפרה ב-2009. הדבר בא לידי ביטוי בתיק ההשקעות שלנו שהראה ביצועים טובים במהלך תקופת הדיווח, והוסיף להתחזק גם בחודשים יולי ואוגסט. החברה ממוקמת היטב על מנת להרוויח מההזדמנויות שעשויות להתעורר עם שיפור התנאים הכלכליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully