וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח לא מרוצה תובע מבנק אוף אמריקה 1,784 מיליארד טריליון דולר

רויטרס

27.9.2009 / 11:46

הלקוח תובע את הבנק לאחר שלטענתו התקשר לסניף בניו יורק מספק פעמים, וקיבל מידע לא עקבי



דלטון צ'יסקולם אינו מרוצה משירות הלקוחות של בנק אוף אמריקה. מאוד, מאוד לא מרוצה. צ'יסקולם תבע בחודש אוגוסט מהבנק הגדול בארה"ב והדירקטוריון שלו, סכום של 1,784 מיליארד, טריליון דולר.



צ'יסקולם דרש כי הסכום יופקד בחשבון הבנק שלו עד למחרת הגשת התביעה. בנוסף דרש 200,164,000 דולר, לפי המסמכים שהוגשו בשמו לבית המשפט.



"לא ברור", כינה שופט בית המשפט המחוזי במנהטן, דני צ'ין, את התביעה. "צ'יסקולם תובע את הבנק לאחר שלטענתו התקשר לסניף בניו יורק מספק פעמים, וקיבל מידע לא עקבי ממי שכינה 'אישה ספרדיה'. לטענת התובע, הוא נתקל בבעיות עם הצ'קים שלו בשל טעות מספרית מסוימת", לפי השופט.



השופט צ'ין כבר פשט בעבר במשפטים בסכומים גדולים. צ'ין היה זה שגזר על ברנרד מיידוף עונש מאסר של 150 שנה לאחר ביצוע הונאת פונזי בשווי 65 מיליארד דולר.



ובכל זאת, הסכום אותו דרש צ'יסקולם גימד גם את הונאת הפונזי הגדולה בעולם. הסכום גדול יותר מסקסטיליון – כלומר הספרה אחת ולאחריה 21 אפסים. הסכום אותו דורש צ'יסקולם הוא למעשה שווה לספרה אחת ולאחריה 22 ספרות.



הסכום אותו דורש התובע מגמד את התמ"ג העולמי בשנת 2008, אשר עמד על 60 טריליון דולר, לפי הערכות הבנק העולמי. השופט צ'ין העניק לצ'יסקולם הארכה עד ל-23 באוקטובר להסביר יותר טוב מה הבסיס לתביעתו, אחרת יבטל את התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully