וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא מגביר השקעותיו כאנג'ל: משקיע מיליונים במיזמי אינטרנט ישראלים

גיא גרימלנד

29.9.2009 / 9:03

המיליארדר הופך לאנג'ל פעיל ומצטרף לארנון כץ, יואב לייטרסדורף, דניאל רקנאטי, ג'ף פולבר ויוסי ורדי



טדי שגיא, בעל השליטה בחברת פלייטק לניהול אתרי הימורים באינטרנט, מגביר את השקעותיו בהיי-טק הישראלי. המיליארדר הישראלי מקיים בתקופה האחרונה לא מעט פגישות עם חברות סטארט אפ אינטרנטיות ישראליות למטרת השקעה. על פי הערכות בשוק, שגיא מתכנן להשקיע כאנג'ל פרטי מיליוני דולרים במיזמי אינטרנט.



שגיא אינו האנג'ל היחידי שפועל בימים אלה בזירה. אנג'לים אחרים שמשקיעים בחברות אינטרנט הם ארנון כץ, יואב לייטרסדורף, דניאל רקנאטי, וכמובן ג'ף פולבר ויוסי ורדי שהמשיכו תמיד להשקיע ולתת השקעות סיד ליזמים ישראלים.



בתקופה האחרונה ניכר כי חלה התאוששות מסויימת בהשקעות בחברות אינטרנט אם כי אין עדיין מספרים שיבטאו זאת. בקרנות הון סיכון עדיין יושבים על הגדר אך האנג'לים שנעלמו במשבר הכלכלי חוזרים להשקיע במיזמי אינטרנט. בעיקר מדובר בהשקעות קטנות שמיועדות להתחלת מיזמים והיקפן נאמד בעשרות עד מאות אלפי דולרים.



החברה הראשונה שבה בחר טדי שגיא להשקיע היא חברת שירותי המחשוב רה-אימאג' (reimage), המספקת שירותי תיקון מחשבים לארגונים בעזרת כלי רשת אוטומטי. רה-אימאג' גייסה מספר מיליוני דולרים בודדים מאיש העסקים טדי שגיא, מייסד פלייטק. מייסד רה-אימאג', זק דחוביץ', אמר ל-themarker בראיון קודם כי כי מטרת הגיוס היא להרחיב את פעילות החברה.



בתקופה האחרונה בוצעו כמה השקעות בחברות אינטרנט. חברת virtual tweens גייסה מיליון דולר, כשבגיוס השתתף גם גיגי לוי; יוניספייר גייסה 3.1 מיליון דולר מסקויה ונורווסט; ו-overwolf גייסה סכום ראשוני מיוסי ורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully