וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על ירידות שערים קלות בציפיה לנתוני המאקרו

יעל חלק

29.9.2009 / 13:34

הערב יתפרסם מדד מחירי הדיור של קייס שילר



המסחר בוול סטריט צפוי להיפתח הערב בירידות שערים קלות, בשעה שהמשקיעים ממתינים לנתוני מאקרו הנוגעים לשוק הדיור. בשעה זו מורים החוזים העתידיים על ירידות של עד 0.3% במדדים המובילים.



אמש נחתם המסחר בוול סטריט בירידות שערים: דאו ג'ונס התחזק ב-1.3% ל-9,789 נקודות, נאסד"ק עלה ב-1.9% ל-2,131 נקודות ו-s&p 500 הוסיף 1.8% ל-1,063 נקודות.



בגזרת המקרו - הערב יפורסם מדד s&p קייס שילר לחודש יולי. המדד עוקב אחר מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב. מחירי הבתים עלו ב-1.4% בחודש יוני לעומת מאי. כן יפורסם מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב לחודש ספטמבר. לפי ההערכות, המדד צפוי לעלות לרמה של 57 נקודות, לעומת 54.1 בחודש אוגוסט. מאוחר יותר הערב יתפרסם מדד ביטחון הצרכנים. דל תיסחר על רקע חשיפת מכשיר הלפטופ החדש של החברה, latitude z, אמש.



מניית נייקי צפויה להסחר על רקע ציפיות לרווח של 97 סנט למניה ברבעון הראשון של 2009. ענקית ההנעלה, הביגוד והציוד לספורט נייקי תפרסם הערב את דו"חותיה הרבעוניים.







נובה מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים ומשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, תספק מערכות מדידה אופטיות עצמאיות (optical cd stand alone) עבור טכנולוגיות ייצור מתקדמות של 22 ו-32 ננומטר. החברה מצפה לקבל מספר הזמנות למערכות ברבעונים הקרובים. שווי העסקה עשוי להגיע עד ל-10 מיליון דולר בשנת 2010 על פי הערכות בשוק.



חודש אחרי שמימש ומכר מניות בהיקף של 140 מיליון דולר, מבקש מריוס נכט, סגן יו"ר דירקטוריון החברה ואחד ממייסדיה החברה, לדלל את אחזקותיו בחברה שוב. נכט, שהחזיק בסוף 2008 כ-20.3 מיליון מניות צ'ק פוינט - כ-9.6% מהון המניות של החברה, ביקש לממש כ-400 אלף מניות. התאריך המשוער למכירת המניות היה 24 בספטמבר, כאשר על פי שער הסגירה באותו יום, שהיה 27.93 דולר, שוויין של המניות הסתכם ב-11.1 מיליון דולר.



ג’



, שהוסיפה אתמול 1.3%, תוסיף להיסחר על רקע ניסוי מוצלח בתרופת האזילקט לפרקינסון. מנהליה הבכירים של טבע גילו אופטימיות רבה באשר לסיכוייה של התרופה אזילקט (azilect) לטיפול במחלת הפרקינסון, להפוך לתרופה רבת מכר, כלומר בעלת מכירות של מיליארד דולר לשנה ויותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully