וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הפצה לאי.זי סורג'יקל עם פוטנציאל לעשרות מיליוני דולרים בארה"ב

פז וייסמן

29.9.2009 / 15:31

החברה מפתחת מוצרים כירורגיים אשר מטרתם לייעל את עבודת המנתח



חברת הסטארט אפ אי.זי סרג'יקל (ez surgical), המפתחת ציוד רפואי, חתמה על הסכם הפצה עם חברת ההפצה מדליין האמריקאית. לדברי מנכ"ל אי.זי סרג'יקל, צור די-קורי, החוזה עם מדליין הינו חוזה אסטרטגי, אשר בשלבו הראשון בנוי כחוזה הפצה, כאשר ובמידה והחברה תעמוד במספר אבני דרך, עשוי להתפתח גם להסכם לייצור משותף עם פוטנציאל להכנסות של עשרות מיליוני דולרים.



די-קורי אומר: "עד כה מכרה אי.זי סורג'יקל בארה"ב בעזרת מספר אנשי מכירות אותם היא מעסיקה בעזרת חברה בת בארה"ב, ובעזרת מספר הסכמי הפצה עם מפיצים קטנים, כאשר בסך הכל מכרנו מוצרים בשווי 600 אלף דולר. זהו ההסכם המשמעותי הראשון של החברה בארה"ב, שכן מדליין תפיץ את המוצרים של אי.זי סרג'יקל בכל רחבי ארה"ב".



אי.זי סרג'יקל הוקמה בשנת 2006 בחממת ניות, שהינה חלק לקבוצת עופר היי-טק. החברה מפתחת מוצרים כירורגיים אשר מטרתם לייעל את עבודת המנתח. המוצר אותו החברה תפיץ נקרא dash (disposable absorbent secure hold), והינו רטרקטור כירורגי לשימוש חד-פעמי. המכשיר מאפשר למנתח לשלוט על מיקומן של רקמות רכות בעת הניתוח, ובכך להסיט רקמות בריאות מהאזור בו נעשה הניתוח. ה-dash מאושר לשיווק בארה"ב ובאירופה, ובשנים 2008-2009 בוצעו מעל 10,000 ניתוחים.



מדליין היא חברת הייצור וההפצה הפרטית הגדולה בארה"ב למכשור רפואי. החברה משווקת מוצרים לבתי חולים, מרכזים רפואיים פרטיים ומרכזים כירורגיים ברחבי העולם. משרדיה הראשיים במונדלין, בקרבת שיקגו, ולה יותר מ-800 נציגויות מכירה בארה"ב לתמיכה בקו המוצרים. היות ומדליין הינה חברה פרטית, נתוניה הכספיים אינם זמינים לכל, אולם די-קורי חושף כי מחזור המכירות של החברה הסתכם בשנת 2008 ב-3.5 מיליארד דולר.



עוד מוסיף די-קורי כי כיום החברה מעסיקה כ-14 עובדים, 11 מתוכם בישראל - אשר ממוקמים במשרדי החברה ביקנעם - והיתר בארה"ב, העובדים בארה"ב הינם אנשי מכירות. החברה עדיין אינה רווחית, אולם צפויה להגיע לרווחיות במהלך 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully