וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ פרסייס טכנולוגיות השלימה גיוס של 4 מיליון שקל

גיא גרימלנד

29.9.2009 / 18:23

פרסייס תשתמש בהון שגייסה להרחבת הפעילות העסקית בעולם וכן לתמיכה בפיתוח הדור הבא של מוצרי החברה



חברת הסטארט אפ פרסייס טכנולוגיות (לשעבר פארלק ישראל) גייסה 4 מיליון שקל מתוך 28 מיליון שקל שהיא מעוניינת לגייס בסבב השני שלה. המשקיעה הקודמת בחברה – הקרן האמריקאית ספנסר טראסק - הובילה את סבב הגיוס הנוכחי וסיפקה שירותי בנקאות והשקעות לגיוס.



מאז הקמתה בשנת 2006 גייסה פרסייס 12 מיליון שקל ממספר מצומצם של משקיעים. החברה מספקת פתרונות מבוססים טכנולוגיית rfid אקטיבית. בניגוד לדור הקודם של התגים האקטיבים, הטכנולוגיה האלחוטית של פרסייס מיישמת תקשורת דו כיוונית מלאה בין התגים החכמים למערכות המידע.



"היכולת ליישם תקשורת דו כיוונית בדומה למודל הסלולרי פתחה בפנינו עולם חדש של אפשריות", מסביר רום אייזנברג, סמנכ"ל השיווק ואחד המייסדים, "לראשונה אנחנו יכולים ליישם הצפנת מידע אמיתית, הגדלנו את טווחי השידור מ-80 מטרים שמציע השוק כיום ליותר מקילומטר, הוזלנו את עלות התשתית בסדרי גודל, שיפרנו את דיוק האיכון של התגים החכמים והוספנו יכולות ניהול תצורה אלחוטית - כל זאת מבלי להתפשר על חיי הבטריה בתג החכם, שעומדים כיום על חמש שנים בממוצע".



המערכות של פרסייס הותקנו עד כה במספר מקומות בארץ ובעולם. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא שמות כפרט וויטני או קטרפילר בארה"ב, לצד לקוחות שונים בארץ בינהם ג'ימס ריצרדסון, בנק לאומי, ישכר וצה"ל. פרסייס תשתמש בהון שגייסה להרחבת הפעילות העסקית בעולם וכן לתמיכה בפיתוח הדור הבא של מוצרי החברה המשלב יכולות gps ותקשורת ברשתות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully