וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב עושה רעש ביום כיפור

מיכל רמתי

29.9.2009 / 22:45

כאילו לא חסרות לא צרות, הצליח לבייב להכעיס השבוע גם את דיירי בניין אפתורפ במנהטן שבבעלותו לאחר שבניגוד להתחייבויויתיו - נמשכו עבודות הבניה במתחם גם ביום כיפור

דיירי בניין אפתורפ (Apthorp) שבמנהטן כועסים על לב לבייב - בעל השליטה באפריקה ישראל, שמחזיקה בבניין יחד עם איש הנדל"ן מוריס מאן. באפתורפ נערכות בימים אלה עבודות בנייה כדי להופכו לבית דירות יוקרה. בלוג הנדל"ן הניו יורקי Curbed דיווח השבוע כי דיירי הבניין מתלוננים על כך שהבנייה במקום נמשכה גם ביום כיפור - אף שלבייב הבטיח בעבר כי העבודות יופסקו בחגים היהודיים.

"בשנה שעברה החברה של לבייב שלחה לדיירי הבניין הודעה שלפיה לא יתקיימו עבודות בנייה בחגים יהודיים. למרות זאת, בראש השנה וגם ביום כיפור העבודות נמשכו", אמר אחד הדיירים באפתורפ ל-Curbed.

התלונות לגבי עבודות בנייה בחגים הן אחת מהבעיות שעמן מתמודדים בעלי הבניין. בעיתונים בניו יורק פורסם באחרונה כי רוכשי דירות בפרויקט מביעים דאגה לנוכח התנהגות השותפים בפרויקט. בעבר ניהל את הפרויקט מאן, אך עקב סכסוך שפרץ בינו לבין לבייב החליטו השניים להפקיד את הניהול בידי חברת ברודוול מנג'מנט האמריקאית.

ברודוול דיווחה כי הצליחה למכור 25 דירות דירות בפרויקט - תנאי שבו צריכים בעלי הבניין לעמוד כדי שהרשויות יתירו להן להסב אותו למגורי יוקרה. עם זאת, ב-Curbed נטען כי סוכני הנדל"ן שאחראים על שיווק הדירות הפסיקו באחרונה להגיב לפניות מלקוחות המעוניינים לרכוש דירות בבניין. מחירי הדירות בבניין ירדו בחדות בחודשים האחרונים, כפי שקרה בכל שוק מגורי היוקרה בניו יורק.

באפריקה ישראל סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • לב לבייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully