וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסניגור של גיא ויסמן: קובי מימון ודורי קלגבסבלד ביקשו ממני לרדת מהמבורגר

עמית בן-ארויה

30.9.2009 / 12:03

השופט מודריק למנכ"ל הראל: לא הגיוני שרובין מייצג באופן שוטף את הראל, ובמקביל - את החשוד במעילה בהראל



היום נמשכה עדותו של מנכ"ל בית ההשקעות הראל, יאיר המבורגר, במשפט הפלילי שמתנהל נגד המשנה שלו לשעבר בבית ההשקעות, גיא ויסמן, המואשם בגניבה של 120 מיליון שקל על ידי מנהל בתאגיד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון.



במהלך העדות טען הסניגור של ויסמן, עו"ד ילון הכט, כי איש העסקים קובי מימון ועו"ד דורי קלגסבלד, המייצג את הראל, ביקשו ממנו 'לרדת' מהמבורגר. הסניגור הוסיף כי קלגסבלד אף הציע לו כסף עבור זאת במזנון בית המשפט. המבורגר אמר שהדברים שקר וכזב, שאינו מכיר את מימון ואין לטענות שחר.



בחקירה הנגדית של המבורגר יוחד פרק מיוחד למעורבות עו"ד פיני רובין בפרשה. רובין ומשרדו ייצגו בתחילת הפרשה את ויסמן, ורובין אף הגיע לתחנת המשטרה כדי לייעץ לויסמן לפני אחת מחקירותיו. עוד עלה מהדיון כי בעוד ששני סניגורים קודמים של ויסמן הציעו לו לשמור על זכות השתיקה, רובין המליץ לו לשתף פעולה עם החוקרים.



רובין והמשרד בראשו הוא עומד, גורניצקי, ייצגו בתקופה המקבילה את בית ההשקעות הראל, ולטענת הסניגור הראל, או מי מטעמה, שילם כסף לעו"ד רובין כדי שיסכים לייצג את ויסמן. השופט עודד מודריק התעכב על נקודה זו והעיר לעד שאין זה מן ההגיון שמחד רובין מייצג באופן שוטף את הראל, ומאידך ייצג חשוד במעילה בהראל. המבורגר טען שלא ידע כלל על הייצוג של ויסמן בידי רובין באותה התקופה, ובכלל טען כי ללא קשר לכך השותף שטיפל בענייני הראל עזב את משרד גורניצקי כמה חודשים קודם לכן, וכך ענייני הראל לא טופלו בפועל על ידי המשרד. עם זאת הדגיש כי הוא ביחסים קרובים עם רובין בשנים האחרונות.



קלגסבלד בתגובה: "זוהי טענה מגוחכת של עורך דין שנתפס בשקרים רבים מספור, ושאינה ראויה לשום תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully