וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחה; שיעור התמ"ג יתפרסם היום וצפוי לרדת ב- 1.2%

ניר צליק

30.9.2009 / 15:01

אולטיקום, החברה הבת של קומברס, תיסחר על רקע פרסום דו"חותיה שחשפו הפסד נקי של 3.1 מיליון דולר בשנה



החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחת המסחר בציפייה לנתוני התמ"ג האמריקאיים.



אמש הסתיים המסחר בירידות שערים, דאו ג’ונס איבד 0.5% לרמה של 9,742נקודות, נאסד"ק נחלש ב-0.3% לרמה של 2,124 נקודות ו-s&p 500 השיל 0.2% לרמה של 1,060 נקודות.



בגזרת המאקרו, המשקיעים ממתינים לפרסום נתוני התמ"ג האמריקאיים לרבעון השני, כאשר האנליסטים צופים ירידה של 1.2% לעומת הרבעון הקודם. בנוסף יתפרסם סקר ה-ism למגזר היצרני והלא יצרני באיזור שיקאגו שצפוי לעמוד על 52 נקודות לחודש ספטמבר לעומת 50 לחודש אוגוסט. תוצאה של מעל 50 נקודות מעידה על צמיחה בעוד שמתחת ל-50 נקודות מעידה על התכווצות. הדו"ח השבועי על מלאי הנפט בארצות הברית של סוכנות האנרגיה האמריקאית יפורסם אף הוא, כאשר ירידה חדה במלאי עשויה להזניק את מחיר הנפט.



חברות הביטוח הגדולות, ביניהן ברקשייר התאווי של וורן באפט ו-aig, הרוויחו מהיעדרן של סופות הוריקן במהלך הרבעון השלישי השנה, לאחר ששילמו 12.5 מיליארד דולר בתביעות בשנת 2008, בעקבות סופת ההוריקן אייק. עונת ההוריקנים בארה"ב גרמה לסופת הוריקן אחת בלבד בחופי ארה"ב השנה, סופת ההוריקן קלודט, אשר הכתה בחופי פלורידה בחודש שעבר.



 
נייקי, יצרנית מוצרי ההנעלה, ההלבשה וציוד הספורט, רשמה רווח של 513 מיליון דולר או 1.04 דולר למניה ברבעון הראשון - גבוה מתחזיות האנליסטים לרווח של 97 סנט למניה, לעומת רווח של 510.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2008. הכנסות החברה ירדו ב-12% והסתכמו ב-4.8 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 5.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2008.



בענף הרכב, טויוטה, יצרנית המכוניות היפנית, תחזיר למוסכיה 3.8 מיליון מכוניות בארה"ב, בשל חששות ששטיח הרגליים של הנהג עלול להפעיל לחץ על דוושת הגז. לפי החשדות, בעיית שטיח הרגליים גרמה למספר תאונות דרכים שהביאו למותם של חמישה בני אדם.



אורקל הודיעה הלילה על רכישתה של חברת הסטארט-אפ הישראלית הייפרול. החברה הישראלית מתמחה בפתרונות לשיפור בקשות לאיחזור מידע ממסדי נתונים ענקיים. לא נמסר מה היקפה הכספי של העסקה. חברת הייפרול נוסדה בשנת 2000 על ידי יוסי כספי, גבי רובין ואמיר רסקין, מייסדי חברת אפליטק וסופט-קיובז. בחברה הושקעו כ-22 מיליון דולר ועוד 3 מיליון דולר בהלוואת הון סיכון שהוחזרה. דנאלי ונצ'רס, אקסיד, סקויה וורטקס הן הקרנות המשקיעות בחברה. המשקיע הראשון בחברה היה איתן ורטהיימר.







במניות הישראליות, אולטיקום, החברה הבת של , פירסמה את דו"חותיה לשנים 2005-2009 בדרך לדיווחים הכספיים של החברה האם. החברה חשפה הוצאות של 13.5 מיליון דולר על חקירת פרשת הבקדייטינג בגינה נמלט קובי אלכסנדר בנמיביה. החברה רשמה הכנסות של 53 מיליון דולר ב-12 החודשים שהסתיימו בינואר 2009 לעומת הכנסות של 59 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההפסד הנקי עמד על 3.1 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 3.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



חברת תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן אחזקות מרחיבה את פעילותה עם embraer, ענקית התעופה הברזילאית לכ-35 מיליון דולר. תאת חתמה על חוזה במסגרתו תספק לחברה הברזילאית מחליפי חום בהיקף כספי של עד כ- 10 מיליון דולר נוספים. ההסכם הנוכחי מצטרף לחוזים נוספים ארוכי טווח לאספקת מחליפי חום, כך שסך כל הפעילות מול embraer מסתכם, בכ-35 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully