וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאת טכנולוגיות מרחיבה את הפעילות עם Embraer: תספק לחברה מחליפי חום נוספים בהיקף של עד 10 מ' ד'

ניר צליק

30.9.2009 / 17:40

סך כל הפעילות מול Embraer מסתכם בכ-35 מיליון דולר



, המתמחה בייצור, תיקון ושיפוץ של מחליפי חום ומערכות קירור למטוסים, מקבוצת קמן אחזקות, מרחיבה את פעילותה עם embraer - יצרנית המטוסים הברזילאית, לכ-35 מיליון דולר. תאת חתמה על חוזה משמעותי במסגרתו תספק לה מחליפי חום בהיקף כספי נוסף של עד כ-10 מיליון דולר.



ההסכם הנוכחי מצטרף לחוזים נוספים ארוכי טווח לאספקת מחליפי חום, כך שסך כל הפעילות מול embraer מסתכם, כאמור, בכ-35 מיליון דולר. במסגרת ההסכמים תאת תספק ותהיה אחראית על פיתוח, ייצור ותמיכה של מחליפי החום עבור מטוסים מדגמים שונים של embraer. החוזה עם החברה הברזילאית צפוי להניב הכנסות נוספות במסגרת שלב ה-after market של הפרויקט.



חברת embraer הוקמה בשנת 1969 כחברה בבעלות ממשלתית ובשנת 1994 הופרטה. החברה הינה אחת מיצרניות המטוסים הגדולות בעולם בתחומה ומתמקדת בשווקים ספציפיים עם שיעורי צמיחה פוטנציאלים גבוהים. החברה פועלת בברזיל, ארה"ב, אירופה ואסיה, מעסיקה למעלה מ-17 אלף עובדים. הכנסותיה ברבעון השני של 2009 הסתכמו בכ-1.5 מיליארד דולר.



תאת טכנולוגיות היא עיקר פעילותה של תאת תעשיות, הנשלטת על ידי ישאל (79.2%) של רוני אלרואי וממוקמת בגדרה. החברה עוסקת בייצור של מחליפי חום לשמירה על הטמפרטורות במטוסים, וכן במתן שירותים בתחום התעופתי. החברה פועלת בעיקר בשוק האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully