וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ש.ל.ה הפגינו מול משרדי ההנהלה

אלון שן

30.9.2009 / 19:11

כ-120 עובדים קראו להנהלה להתערב בסכסוך העבודה והביעו את מחאתם בדרך מקורית: מתן טיפולים רפואיים לעוברים ושבים במיטות שנפרסו מול המשרדים

נעם כהן

צילום: נועם כהן עריכה: עידן גוראל

עובדי הרפואה המשלימה של קופת חולים כללית (ש.ל.ה) קיימו היום אחה"צ (יום ד') הפגנה מול משרדי משרדי ההנהלה בתל אביב. כ-120 עובדים קראו להנהלה להתערב בסכסוך העבודה והביעו את מחאתם בדרך מקורית: מתן טיפולים רפואיים לעוברים ושבים במיטות שנפרסו מול המשרדים. "לאחר כשבועיים של שביתה, ברור כי הנהלת ש.ל.ה לא מסוגלת להתמודד עם סכסוך העבודה הראשון בתולדותיה", מסבירה יעל קונש, י"ור איגוד המטפלים בכללית רפואה משלימה. קונש הוסיפה כי "העובדים התאכזבו מכך שאיש מהנהלת הכללית לא יצא אליהם".

בהפגנה מחו העובדים כנגד כוונת ההנהלה לפגוע באורח חד צדדי בשכרם, באמתלה של שינוי בחוק השכר. באיגוד ממשיכים לשבות ומחר אף יחריפו את המאבק: בסניף פתח תקוה מתכוונים המטפלים לחסום את הכניסה למרפאות בישיבה על הקרקע. "אנו מטפלים - דרכי מאבק אלימות זרות לנו, אך לא נהסס להשתמש בכלי מחאה פאסיביים במאבקנו", מבהיר יניב קלנר, מטפל בשיאצו , מראשי המאבק.

מהנהלת ש.ל.ה נמסר כי נציגי ארגון כוח לעובדים בחרו לנקוט בהשבתות ובהפגנות מיותרות אשר להן אין דבר וחצי דבר עם זכויותיהם או תנאי העסקתם של העובדים וזאת במקום לפתור את הסוגיה המשפטית בפורום המתאים. יודגש כי המטפלים בש.ל.ה מקבלים שכר ותנאים סוציאליים על פי חוק ואף למעלה מכך ועל כן אין ממש בטענותיהם. אנו חוזרים ומבהירים כי דלתנו פתוחה להידברות עם העובדים ואנו קוראים להם להתעשת, לנהוג באחריות ולשוב להידברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully