וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי הכיס של פולנסקי: כ-4.8 דולר ביום

סוכנויות הידיעות

30.9.2009 / 23:43

הבמאי המיליונר רומן פולנסקי נאלץ להסתפק בימים אלה ב"דמי כיס" בשווי 5 פרנק שווייצי ביום (כ-4.8 דולר), בזמן שהוא שוהה במעצר בשווייץ וממתין להסגרתו לארה"ב

הבמאי המיליונר רומן פולנסקי נאלץ להסתפק בימים אלה ב"דמי כיס" בשווי 5 פרנק שווייצי ביום (כ-4.8 דולר), בזמן שהוא שוהה במעצר בשווייץ וממתין להסגרתו לארה"ב.

הבמאי בן ה-76 יכול להשתמש בכסף רק בשביל שיחות טלפון קווי. שימוש באינטרנט או בטלפונים סלולרים אסור, אבל בתוך תאו הוא נהנה מטלוויזיה בכבלים, כך דיווח הקונסול הפולני מרקל ווירוצווסקי לעיתון "טיימס" הלונדוני.

פולנסקי יכול להרוויח עוד כסף באמצעות הרכבת ארגזי קרטון או מעטפות, כמו שאר האסירים במתקן. "פולנסקי נרגש מהיחס הנדיב שמגלים כלפיו השומרים והאסירים בכלא השווייצי", אמר הדיפלומט הפולני, שהוסיף כי כל צרכיו ממולאים. פולנסקי מקבל שעת התעמלות אחת ביום, ושעת ביקורים אחת בשבוע, בה יכולה לבוא לבקר אותו אשתו, השחקנית עמנואל סנייה.

פולנסקי נעצר בתחילת השבוע בציריך ונחקר בחשד לקיום יחסי מין עם קטינה ב-1978 בארה"ב. שוטרים בשווייץ עצרו את הבמאי הפולני-צרפתי בתוקף צו מעצר שהוצא נגדו בארה"ב לפני יותר מ-30 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully