וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מתנצלת בגלל SMS עם תמונה של בר רפאלי

גילי איזיקוביץ'

1.10.2009 / 8:57

בחברה התקבלו תלונות מלקוחות שקיבלו הודעות טקסט ולצדן תמונתה של הדוגמנית בבגד ים ■ ארגון ויצ"ו: "הקבלת גופה של אשה לשירות חדשני ללקוח מהווה מסר חברתי מזיק" ■ סלקום: "אנו מתנצלים - אופן שליחת ההודעה מנוגד למדיניות החברה והיא יצאה למספר קטן של לק



ארגון הנשים ויצ"ו יצא אתמול במכתב נגד חברת הסלולר סלקום. במכתב מאשימות יו"ר האגף לקידום מעמד האשה בארגון, גילה אשרת ומנהלת האגף, רונית ארנפרוינד כהן, את החברה בפרסום פוגעני ושוביניסטי.



את המכתב שלחו השתיים למנכ"ל סלקום עמוס שפירא, לאחר שלקוחות רבים קיבלו אתמול הודעת טקסט שמציעה ללקוחות החברה, שעמה נמנה גם ויצ"ו, לעצב ערכות נושאים למכשיר הסלולרי שבידיהם. להודעה הוצמדה תמונה של הדוגמנית בר רפאלי לבושה בבגדים חושפניים, מתוך תצלומי הקטלוג למגזין בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". סלקום רכשה מהמגזין את הזכויות לגיליון בגדי הים שלו, הכולל גם את תמונותיה של רפאלי.



"הקבלת גופה של אשה לשירות חדשני ללקוח מהווה מסר חברתי מזיק, כתבו השתיים במכתבן, "מדובר בדוגמה קלאסית לחברה מסחרית שבוחרת לעשות שימוש בגופה של אשה ללא קשר לנושא הפרסום". בשנה שעברה קיימה ויצ"ו קמפיין ציבורי שבמסגרתו הוענק "אות הקלון" לחברה שעשתה שימוש בפרסום פוגעני. לפי הכותבות, סלקום הפכה עתה מועמדת לתואר.



מסלקום נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים. אופן שליחת ההודעה מנוגד למדיניות החברה והיא יצאה למספר קטן של לקוחות. אנו מודים לוויצ"ו על פנייתם אלינו. דאגנו לחדד הנהלים על כדי שטעות מעין זו לא תשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully