דירקטורים בבזק יוזמים מהלך לחזק את כוחה של בזק בדירקטוריונים של החברות הבנות שלה - כך מדווח הבוקר "מעריב".
בכוונת יוזמי השינוי להביא לידי כך שבזק תוכל לקדם או לחסום קבלת החלטות מהותיות בחברות הבנות - במיוחד באלה שבהן היא בעלת המניות היחידה, ואולם גם בחברות ששיעור החזקתה בהן נמוך יותר.
משה בלומקין, דירקטור בבזק שיזם את המהלך, הסביר כי לבזק יש בעיה הנובעת מכך שאין ביכולתה לכפות על הדירקטורים שמינתה מטעמה בחברות הבנות להצביע בהתאם להשקפתה. לאחרונה, למרות התנגדות בזק, אישר דירקטוריון פלאפון את תנאי פרישתו של המנכ"ל לשעבר של החברה, יגאל בר-יוסף.
בזק יוזמת שינוי בתקנון שיחזק את כוחה בדירקטוריונים של החברות הבנות
סקירת עיתונים / מעריב
20.12.2001 / 7:47
