וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום תשלום דמי הנגישות גרם לבזק אובדן הכנסה של כ-200 מיליון שקל

סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות

20.12.2001 / 8:04

"ידיעות אחרונות": בבזק סירבו להתייחס להיקף הירידה בהכנסות ואמרו שהסכום "נמוך ממה שצוין"



הדו"חות הכספיים של בזק בשנת 2001 יצביעו על ירידה של כ-200 מיליון שקל בהכנסות מדמי נגישות עקב סיום תשלומי דמי הנגישות - כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".



בתחילת 1996, עם פתיחת שוק התקשורת הבינלאומית לתחרות, נקבע כי שתי ספקיות התקשורת הבינלאומית האחרות - קווי זהב וברק - ישלמו לבזק דמי נגישות הולכים ופוחתים במשך חמש שנים.



בבזק סירבו להתייחס להיקף הירידה בהכנסות ואמרו שהסכום "נמוך ממה שצוין".


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully