הדו"חות הכספיים של בזק בשנת 2001 יצביעו על ירידה של כ-200 מיליון שקל בהכנסות מדמי נגישות עקב סיום תשלומי דמי הנגישות - כך מדווח הבוקר "ידיעות אחרונות".
בתחילת 1996, עם פתיחת שוק התקשורת הבינלאומית לתחרות, נקבע כי שתי ספקיות התקשורת הבינלאומית האחרות - קווי זהב וברק - ישלמו לבזק דמי נגישות הולכים ופוחתים במשך חמש שנים.
בבזק סירבו להתייחס להיקף הירידה בהכנסות ואמרו שהסכום "נמוך ממה שצוין".
סיום תשלום דמי הנגישות גרם לבזק אובדן הכנסה של כ-200 מיליון שקל
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
20.12.2001 / 8:04
