וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טוויטר מוכר את הפנטהאוס - בטוויטר

סוכנויות הידיעות

3.10.2009 / 10:03

אוון ויליאמס, המנכ"ל ומייסד שותף של אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר, העמיד למכירה את דירת הפנטהאוס שלו בסן פרנסיסקו תמורת 1.5 מיליון דולר - באמצעות האתר

אוון ויליאמס, המנכ"ל ומייסד שותף של אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר, העמיד למכירה את דירת הפנטהאוס שלו בסן פרנסיסקו תמורת 1.5 מיליון דולר - באמצעות אתר טוויטר, דיווח אתר cnn. "קנו את הלופט שלי... הוא ממש מציאה!", כתב ויליאמס בטוויטר.

ויליאמס ואשתו מציעים למכירה את הלופט, הכולל שני חדרי שינה, שני חדרי שירותים ותריסים חשמליים, במחיר של 1.498 מיליון דולר - 2,000 דולר פחות מהמחיר ששילמו עבורו לפני שנתיים וחצי. עם זאת, המחיר עודנו גבוה באופן משמעותי לעומת מחיר חציוני של 522 אלף דולר עבור דירות דומות באותה השכונה, לפי אתר הנדל"ן trulia.com.

טוויטר השלימה בשבוע שעבר סבב גיוס הון של כ-100 מיליון דולר ממספר משקיעים וקרנות הון סיכון, אשר שיקף לחברה שווי של מיליארד דולר, לפי דיווחים של מספר עיתונים כלכליים. זאת לעומת שווי של כ-250 מיליון דולר ששיקף סבב הגיוס הקודם של החברה.

אתר טוויטר, אשר נוסד לפני כשנתיים, מאפשר לגולשים לכתוב ולפרסם מסרים בני 140 תווים לכל היותר, בדומה לשורת הסטטוס המוכרת מפייסבוק שנולדה בעקבותיו או הודעת טקסט בטלפון הסלולרי. כך יצר טוויטר קטגוריה אינטרנטית חדשה, הנקראת מיקרו-בלוגינג.

המיני-עדכונים הללו יכולים להיות דיווחים יבשים על מה שעושים הגולשים באותו רגע, הגיגים, קישורים לכתבות חיצוניות וכל מה שעולה על הדעת ונכנס ב-140 תווים. הגולשים מגיבים זה על עדכוניו של זה ללא הפסקה, ויוצרים שיחה הגלויה לעיני כל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully