וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד רשת הטלוויזיה CBS שניסה לסחוט 2 מיליון דולר מדיוויד לטרמן - עשה זאת לאחר שצבר חובות כבדים

סוכנויות הידיעות

3.10.2009 / 15:59

העובד, ג'ו הלדרמן, צפוי לעונש של עד 15 שנות מאסר; שוחרר בערבת של 200 אלף דולר



ג'ו הלדרמן, עובד רשת הטלוויזיה cbs אשר ניסה לסחוט 2 מיליון דולר ממנחה הטלוויזיה הפופולרי של הרשת, דיוויד לטרמן, עשה זאת לאחר שצבר חובות כבדים. הלדרמן, בן 51, שוחרר אתמול (שישי) ממעצר בערבות של 200 אלף דולר לאחר שכפר באישומים המיוחסים לו. במידה שיורשע, צפוי הלדרמן - אשר עובד ב-cbs במשך 27 שנים - לעונש של עד 15 שנות מאסר.



בעת הדיון על מעצרו של הלדרמן אתמול, אמרה נציגת משרד התובע המחוזי של ניו יורק, ג'ודי סלוון, כי הלדרמן צבר חובות כבדים. "הראיות ברורות", אמרה. "הן מצביעות על כך שהנאשם היה נואש, וכי לכן הוא מסוגל לעשות כל דבר". הלדרמן, אשר שכרו השנתי היה 214 אלף דולר, התגרש מאשתו לפני כשנתיים, ונדרש מאז לשלם דמי מזונות חודשיים בסך 6,800 דולר.



לטרמן הודה שלשום בתוכניתו כי קיים יחסי מין עם אחת מעובדות הרשת, בגינם עמד במרכזה של פרשת הסחיטה. הפרשה נחשפה בזמן הקלטת תוכנית האירוח הלילית בניו יורק. לטרמן פתח את התוכנית בווידוי כי לפני שלושה שבועות מצא ברכבו חבילה עם מכתב מאלמוני שטען כי בידיו הוכחות לכך שלטרמן עשה דברים נוראיים ומביכים, וכי אם לא יעביר לידיו סכום של שני מיליון דולר - הוא יפרסם אותם ברבים.



בהנחיית התובע המחוזי של ניו יורק, הועברה לשולח החבילה המחאה מזויפת בסכום של שני מיליון דולר, שהובילה למעצרו. בהודעה שפירסמה רשת cbs בעקבות הדברים, נכתב כי פרטי המקרה והחקירה שהתנהלה סביבו היו ידועים לה וכי החשוד שנעצר בפרשה הוא עובד אחת התוכניות של הרשת. "הוחלט להשעות את העובד מתפקידו עד לסיום החקירה", נמסר בהודעה. לטרמן נשוי מזה כחצי שנה לרג'ינה לסקו, לזוג יש ילד משותף בן שש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully