וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתמה עסקת דש-איפקס: נתן חץ: "אני שמח שזה נגמר במהירות"

נועם בר

4.10.2009 / 18:05

החתימה כפופה לחתימת בנק סיטי המחזיק כ-13% ממניות בית ההשקעות שלא נכח בשל סיבות טכניות



ההסכם למכירת בית ההשקעות דש-איפקס נחתם הערב (ראשון) באופן סופי, במחיר של 28 שקל למניה. ההסכם נחתם בין קרן brm שבשליטת האחים אלי וניר ברקת, לבין בעלי המניות מוזי ורטהיים (שמחזיק 13.3% מזכויות ההצבעה), נתן חץ (9%) עידו נויברגר וויקטור שמריך (4% כל אחד). בעלת המניות סיטי, שמחזיקה כ-13% מדש-איפקס, לא נכחה בחתימה מסיבות טכניות והיא אמורה לחתום בימים הקרובים.



שני הצדדים התכנסו במשרד עו"ד הרצוג-פוקס-נאמן, ששימש כיועץ שגיבה את העסקה. חתימת בעלי המניות על ההסכם, נעשתה בתנאי שגם בנק סיטי יחתום בימים הקרובים. אפשרות לא סבירה היא שהבנק ייסוג ברגע האחרון מהעסקה. ההסכם, שפורסם בשבוע שעבר בהודעת החברה לבורסה, לא צפויים שינויים משמעותיים מלבד שינויי נוסח דקים ולא מהותיים.



טקס החתימה לווה באווירת התרגשות וחיוכים. נתן חץ אמר כי הוא "שמח שהעסקה נגמרה בלוחות זמנים מהירים. סמכתי בעבר ואני סומך כיום על הנהלת דש-איפקס שהובילה את החתימה ועשתה הכל על הצד היותר טוב".



ניר ברקת, שבנוסף להיותו בעל מניות ב-brm משמש כראש עיריית ירושלים, לא נכח בחתימה ואת הצד שלו בחתימה ייצג אחיו - אלי ברקת. גם גבי רביד ודני זילביגר, שכיהנו בעבר בהנהלת פסגות ונאלצו לעזוב בשל פרשת טובות ההנאה, לא נכחו בטקס החתימה על אף שהוזכרו כמי שמיועדים לתפוס תפקידי מפתח בהנהלה החברה.



בשבוע שעבר פירסמה דש-איפקס הודעה על עסקה קרובה בין האחים ברקת למרבית בעלי העניין בחברה. העסקה משקפת לדש-איפקס שווי חברה של כמיליארד שקל. לפי פרטי העסקה, ירכשו הברקתים 48.5%-55% מדש-איפקס תמורת כחצי מיליארד שקל. יעל אנדורן שמחזיקה כעת כ-10% מהחברה וצפויה להחזיק כ-25% ממנה לאחר העברת מניות ההסתדרות הלאומית לידיה, תוכל להצטרף בעתיד להסכם באותם התנאים.
בהנהלת דש-איפקס סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully