וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויין רודולף מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בביונדווקס; ניסו גויטע מונה למנהל אזור דרום ב AQUA MARINA

עידו סולומון

5.10.2009 / 16:02

יוסי סהרון-ססי מונה למשנה למנכ"ל ו CTO בחברת JoBookIT Technologies; אבי לחיאני מונה לסמנכ"ל תעסוקה בארגון צוות; דורון טל נבחר לנציג ענף הדיגיטל באיגוד חברות הפרסום; אורי שיינס מונה לראש החוג לביולוגיה של אוניברסיטת חיפה במכללה האקדמית לחינוך אורנים



חברת ביונדווקס (biondvax), המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, הודיעה על מינויו של וויין רודולף,לסמנכ"ל פיתוח עסקי. עד לאחרונה שימש סגן נשיא בחברת ההשקעות unicredit, markets & investment banking בה ניהל את פעילות הקבוצה בישראל. קודם לכן, שימש סגן נשיא במחלקת הבנקאות להשקעות ובחטיבת הבריאות של בנק ההשקעות ליהמן ברדרס. בעבר שימש כעורך דין בחברת edward nathan & friedland בדרום אפריקה.
לרודולף תואר שני במנהל עסקים (mba) מאוניברסיטת פנסילבניה (wharton school), תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במסחר מאוניברסיטת witwatersrand ביוהנסבורג.



ניסו גויטע מונה למנהל אזור דרום ב aqua marina



ניסו גויטע מונה למנהל אזור דרום ב aqua marina. בעבר שימש כסקיפר על יאכטות שונות ברחבי העולם. בתפקידו האחרון ניהל את פעילותה של חברת נדל"ן ישראלית פרטית במזרח אירופה.
בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, בוגר קורס חובלים בחיל הים ומפקד ספינת דבור במילואים.



יוסי סהרון-ססי מונה למשנה למנכ"ל ו cto בחברת jobookit technologies



סהרון שימש עד לאחרונה כמנהל טכנולוגיות ראשי בקבוצת טלדור, בעבר שימש גם כמנהל קבוצת ה- pre-sale והטכנולוגיות במיקרוסופט ישראל.



אבי לחיאני מונה לסמנכ"ל תעסוקה בארגון צוות



עד לאחרונה עסק בייעוץ לחברות השמה. קודם לכן שימש כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברות תדיראן מערכות ותדיראן ספקטרלינק. לחיאני, סא"ל במיל', שרת בתפקידי פיקוד, מטה והדרכה בחיל המודיעין, ברובם ביחידה 8200. בתפקידו האחרון בצה"ל עמד בראש מערך האיתור והגיוס לחמ"ן. לחיאני בוגר תואר שני במינהל עסקים (mba) ולימודי עבודה עם התמחות במשאבי אנוש (m.a.).



דורון טל נבחר לנציג ענף הדיגיטל באיגוד חברות הפרסום



יחליף את ערן גפן. בעבר הקים את חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק. לאחר מכירתה לפובליסיס העולמית המשיך וניהל אותה במשותף עם ינון לנדנברג עד 2005. ב-2005, הקים עם קבוצת באומן-בר-ריבנאי את סאצ'י אינטראקטיב, בה הוא משמש כיום כיו"ר משותף במקביל להיותו חבר צוות ההנהלה הבכירה של קבוצת פובליסיס בישראל. דורון שותף כמשקיע וכדירקטור במספר סטרט-אפים בתחום האינטרנט והפרסום הדיגיטל
בעל תואר llb במשפטים.



ד"ר אורי שיינס מונה לראש החוג לביולוגיה של אוניברסיטת חיפה במכללה האקדמית לחינוך אורנים



ד"ר אורי שיינס, חוקר ומרצה, הוא ראש החוג לביולוגיה של אוניברסיטת חיפה במכללה האקדמית לחינוך אורנים. ד"ר שיינס מתמחה בביולוגיה של שמירת הטבע ובהתנהגות בעלי חיים ופרסם מאמרים ומחקרים רבים. ד"ר שיינס הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב במדעי החיים, בעל תואר שני מאוניברסיטת ת"א בזואולוגיה ובעל תואר דוקטור (בהצטיינות יתרה) מאוניברסיטת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully