וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן בילו את החגים אנשי העסקים והמדיה?

גיא גרימלנד, עידו סולומון, אבי בר-אלי, הילה רז, זוהר בלומנקרנץ, אופיר בר-זוהר ושרון שפורר

6.10.2009 / 8:16

המשק יצא לחופש והפעם לא בגלל יו"ר ההסתדרות עופר עיני. אנשי עסקים ומדיה ניצלו את חופשות החגים על מנת לארוז את המשפחה והמזוודות ולצאת לנופש בארץ ובחו"ל

המשק יצא לחופש והפעם לא בגלל יו"ר ההסתדרות עופר עיני. אנשי עסקים ומדיה ניצלו את חופשות החגים על מנת לארוז את המשפחה והמזוודות ולצאת לנופש בארץ ובחו"ל.

אחד היעדים הפופלריים של עונת החגים היא קנדה, אליה נסעו ליאון קופלר מבעלי הסופרפארם ואבנר סטפק מנכ"ל בית ההשקעות מיטב. צביקה לוינסון, הבעלים של רשת האופנה דפנה לוינסון, נמצא גם הוא באזור - בטיול בהרי הרוקי המושלגים.

גם התפוח הגדול זוכה ללא מעט ביקורים של נופשים ישראלים ובהם משה גאון מבעלי גאון אחזקות, יוחנן אור מנכ"ל קבוצת MTS זכיינית הרכבת הקלה בת"א ושאול לוטן מנכ"ל קבוצת הבנייה לוינשטין. בני הזוג רובי ואסתי הרשקוביץ, הוא מנכ"ל חברת התעופה בריסל איירליינס בישראל והיא מנכ"לית חברת התעופה דלתא איירליינס בישראל, חזרו השבוע מסוף שבוע ארוך בניו יורק, שם חגגו את יום ההולדת שלה. עוד בארה"ב, רק בצד אחר של המדינה, המפיק ומבעלי זכיינית ערוץ 2 רשת אביב גלעדי שנופש בוורמונט.

אירופה המערבית והמזרחית מהוות גם הן יעד אטרקטיבי עבור אנשי העסקים. שאול אלוביץ', יו"ר יורוקום, מבלה אי שם באירופה. קורעים באגט בצרפת בעלי שלמה סיקסט שלמה שמלצר ומשפחתו המורחבת, מנכ"ל דיזנגוף סנטר איתן גלודמן ואשתו ומנכ"ל טאו תשואות יוסי ארד. לוי יצחק, שמאי ועורך מחירון הרכב, נופש בריביירה הצרפתית. המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו של איש העסקים אלי רייפמן, עו"ד איתן ארז, מתאוורר מהתיק הסבוך בחופשה קצרה בפאריס.

יורם מוקדי, סמנכ"ל רגולציה ואסטרטגיה של HOT חולש בחופשתו המשפחתית על כמה מדינות באירופה. הם נסעו לשבוע וחצי, מתוכם יבלו ארבעה ימים באומבריה שבאיטליה ואז יפליגו ברויאל קריביאן שתצא מברצלונה שבספרד, ותעגון בצרפת ובאיטליה. שכניהם לתא בהפלגה הם מנכ"ל מירס אברשה בורשטין ואשתו יהודית. גם בצלאל קרבט, מנכ"ל חברת סאן דור, נופש באירופה ומתוכנן לטייל בוורשה, פאריס ודיסלדורף.

בדרום אמריקה, באיי הגלפגוס, מייצג את הקהילה המקומית היחצ"ן עמירם פליישר. ואפילו אפריקה לא נשארת מוזנחת, בעזרת גבי רוטר, מבעלי קסטרו, שדואג לייצגנו שם בכבוד, בחופשה בזנזיבר. וללא ניחוח מהמזרח הרחוק אי אפשר. אלעד תשובה, בנו של יצחק תשובה ומבעלי אלעד נכסים, טס לחופשה של שלושה שבועות בחופי תאילנד.

ואיך אפשר טיסות, בלי איבוד מזוודות. באופן אירוני מי שהיה מעורב באירוע שכזה הוא דווקא מומחה האבטחה - גיל שוויד, יו"ר חברת האבטחה צ'קפוינט. שוויד ניצל את החגים לחופשה באי מיקונוס היווני עם משפחתו.

בתום הטיסה מישראל נוכח לדעת איש העסקים יאיר דוחובני, הבעלים של חברת יאיר דוחובני כבלים בע"מ, כי המזוודה של בת זוגו, טלי יער, חסרה. בתום הטיסה נותרה בשדה רק מזוודה אחת, אדומה. ואולם היתה זו דווקא המזוודה של שוויד, שהתבלבל ולקח את המזוודה של יער בטעות. טלפון קצר למוקד החירום של סוכנות הנסיעות מרכז תיירות בינלאומית סידר את העניין, שוויד אותר, ולאחר זמן קצר נפתרה התקלה.

  • עוד באותו נושא:
  • נופש
  • חגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully