אחת מאלמנות ה-11 בספטמבר, אשר בעלה נהרג לאחר שהמטוס בו טס התרסק אל תוך מגדלי התאומים, תבעה היום את חברת התעופה יונייטד איירליינס (סימול UAL), בטענה שרשלנות של החברה הובילה לחטיפת המטוס.
האשה הגישה את התביעה בבית המשפט המחוזי של מדינת ניו יורק. בעלה היה מנוסעי טיסה 175 של חברת יונייטד איירליינס, הטיסה השנייה אשר פגעה בבניינים. הזוג לקח טיסות נפרדות לחתונה של בתם אשר היתה אמורה להתקיים בקליפורניה.
עורך דינה של האשה אמר בכתב התביעה כי על החברה "לבחון ברמת הקפדנות הגבוהה ביותר" את בטיחות הטיסות, במטרה למנוע מחוטפים לעלות למטוס. בכתב התביעה לא צוינה דעתם של התובעים לגבי האופן בו היו אמורים הסידורים הבטחוניים להתבצע.
חברת יונייטד לא פירסמה תגובה בנושא.
אחת מאלמנות ה-11 בספטמבר תבעה את חברת התעופה יונייטד איירליינס מכיוון שלא מנעה את החטיפה
רונן סרברניק
20.12.2001 / 21:15
