וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריסטם גייסה 3 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים במכירת מניות בדיסקאונט של 20% ממחיר השוק

ניר צליק

6.10.2009 / 17:52

בתגובה לגיוס, נופלת מניית החברה ב-12.9%; כספי הגיוס ישמשו את פלוריסטם להמשך קידום ניסויים קליניים



פלוריסטם המפתחת טכנולוגיה ייחודית לריפוי משקם באמצעות תאי הגזע לטיפול במחלות כלי דם ומחלות ממאירות, גייסה 3 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים בארה"ב. פלוריסטם חתמה על הסכמים למכירת מניות ואופציות בהיקף של 3 מיליון דולר, במסגרתם נמכרו 2.7 מיליון מניות וכתבי אופציה לרכישת מיליון מניות נוספות במחיר של 1.12 דולר למניה - דיסקאונט של 20% ממחיר המניה אמש בתום המסחר, שעמד על 1.32 דולר. נוסף על כך, קיבלו המשקיעים אופציות נוספות לתקופה של חמש שנים במחיר של 1.6 מיליון דולר למניה.



כספי הגיוס ישמשו את פלוריסטם להמשך קידום הניסויים הקליניים בארה"ב ובגרמניה בפיתוח תרופה להיצרות עורקים בגפיים התחתונות, כמו גם לשימושי הון חוזר ולצורכי המשך המחקר והפיתוח בחברה. כספי הגיוס הנוכחי מצטרפים להודעה של המדען הראשי לאחרונה על הגדלת המענק לחברה לכ-2.3 מיליון דולר. המענק משמש כסיוע לטובת הוצאות המחקר והפיתוח של החברה בין מארס 2009לפברואר 2010.



פלוריסטם החלה לבצע לאחרונה במקביל שני ניסויים קליניים ראשונים בארה"ב ובגרמניה לתרופה לטיפול בהיצרות עורקים בגפיים התחתונות (plx-pad). האישורים ניתנו לביצוע ניסוי קליני לטיפול בהיצרות עורקים בגפיים התחתונות תוך שימוש בתאי הגזע מהשלייה (תאי plx) לשיקום ויצירת כלי דם חדשים.



הניסוי יתבצע בכ-30 חולים בארה"ב ובגרמניה. הטיפול ניתן בשלב הראשון לחולים שלא הגיבו באופן חיובי לטיפולים המסורתיים או לניתוחים, סובלים מנמק ויש חשש כי יאלצו לעבור כריתה. שוק היצרות העורקים בגפיים התחתונות מוערך בכ-4 מיליארד דולר בשנה, כשבארה"ב לבדה קיימים כ-12 מיליון חולים. החברה דיווחה על גיוס חולים ראשונים בגרמניה ובארה"ב, והתרופה ניתנת בהזרקה לאזורים הסובלים מהיצרות עורקים. סיום הניסוי ופרסום התוצאות הסופיות מתוכנן למחצית הראשונה של 2010.



ביום שישי האחרון הגישה פלוריסטם לרשות ניירות ערך האמריקאית את הדו"ח הרבעוני המורחב (10k) בו זכתה החברה להערת "עסק חי" מרואי החשבון שלה, קוסט, פורר, גבאי וקסירר. זאת, מאחר שלחברה אין עדיין הכנסות, והיא תלויה בגיוסי כספים. בדו"ח נכתב כי בעזרת הכספים שגויסו עד כה, ביניהם מענק של 2.3 מיליון דולר שניתן לחברה, היא תוכל להמשיך ולפעול עד מארס 2010. כעת, בעקבות גיוס הכספים, תוכל פלוריסטם ככל הנראה לפעול מעבר לפרק זמן זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully