וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטורים ארגנטינאים לבלומברג: הנשיא דה לה רואה יודיע על התפטרותו

TheMarker כתב

21.12.2001 / 9:39

מנהיג המפלגה הרדיקלית בסנאט הארגנטיני: "הנשיא הגיע להכרה בכך שאין ברירה אחרת"



סנטורים בכירים המקורבים לנשיא ארגנטינה פרננדו דה לה רואה סבורים כי הוא יודיע על התפטרותו - כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג. לידיעה אין כרגע אישור מאף מקום אחר.



הסנטור קרלוס מאסטרו, מנהיג המפלגה הרדיקלית בסנאט הארגנטיני, אמר לבלומברג שהנשיא מתכונן לעזוב את תפקידו. "הנשיא הגיע להכרה בכך שאין ברירה אחרת", אמר מאסטרו. סנטור נוסף, רודולפו טראגנו, אישר גם הוא שבדעתו של הנשיא להתפטר.



במהומות שפרצו עקב המשבר הכלכלי העמוק שהמדינה נקלעה אליו נהרגו עד כה, לפי דיווחים שונים, 16 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully