וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון ושלטון בסוכות

שוקי שדה

8.10.2009 / 13:40

תושבי בני ברק הופתעו שלשום בערב, כשכוחות יס"מ ואבטחה החלו להתפרש בעיר. הסיבה: אל סוכתו של חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר, המתגורר בשכונה, הגיע הנשיא שמעון פרס

תושבי בני ברק הופתעו שלשום בערב, כשכוחות יס"מ ואבטחה נכנסו לשכונה בעיר והחלו להתפרש בה. הסיבה: אל סוכתו של חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר, המתגורר בשכונה, הגיע הנשיא שמעון פרס.

פרס, שהגיע יחד עם סמנכ"לית בית הנשיא יונה ברטל, לא פיספס את ההזדדמנות ופצח בכמה בדיחות יהודיות טיפוסיות תוך שהוא דוחה בנימוס את המטעמים שהוזרמו אליו; "אני חושש שאוהב את זה יותר מדי", אמר.

פרס לא היה האושפיזין היחיד בסוכה של הרב. עמו הגיעו לקיים מצוות גם נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות יוסי אקרמן, רואה החשבון ראובן שיף, עו"ד צבי מיתר, ממייסדי אמדוקס, ופרופ' משה פפא, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים שיבא.

ואולם החג עדיין לא נגמר וכמה אושפיזין נוספים עשו את דרכם לסוכות ברחבי המדינה. לסוכתו של מאיר בן הרוש, יו"ר ועד ארגון עובדי ההובלה בצה"ל ופעיל מפלגת העבודה ביבנה, הגיעו להתארח שר הביטחון אהוד ברק, ושרי העבודה בנימין (פואד) בן אליעזר, אבישי ברוורמן, יצחק (בוז'י) הרצוג וחברי הכנסת אורית נוקד ואופיר פינס, עמם הגיע לסוכה גם מנכ"ל נמל אשדוד, שוקי סגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully