וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדמיה VIP

ליאור דטל ומורן הרפז

8.10.2009 / 13:45

בשנת הלימודים האקדמית החדשה יחזרו לחדרי ההרצאות לא רק הסטודנטים, אלא גם כמה מהאנשים המשפיעים במשק, שהצטרפו לסגלים האקדמיים בכמה ממוסדות ההשכלה הגבוהה

בשנת הלימודים האקדמית החדשה שתיפתח בשבוע הבא יחזרו לחדרי ההרצאות לא רק הסטודנטים, אלא גם כמה מהאנשים המשפיעים במשק, שהצטרפו בשנים האחרונות לסגלים האקדמיים בכמה ממוסדות ההשכלה הגבוהה. אישים אלה רק מוסיפים לתחרות הגוברת והולכת בין המוסדות, שנלחמים על גיוס השמות החמים ביותר מעולם העסקים, המשפט והתקשורת.

כך למשל, הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה יפגשו שם את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, לצד שר החינוך לשעבר פרופ' אמנון רובינשטיין ופרופ' אוריאל פרוקצ'יה. גם הדירקטור לשעבר בבנק הפועלים פרופ' אמיר ברנע מרצה שם, יחד עם רו"ח שלומי שוב. אנשי חדשות ערוץ 2 אודי סגל, ערד ניר וטטיאנה הופמן ירצו בבית הספר לתקשורת בבינתחומי יחד עם מנכ"ל חדשות 10 לשעבר גלעד עדין. מנכ"ל משרד האוצר לשעבר יוסי בכר מרצה גם הוא בבית הספר למינהל עסקים.

שר החינוך לשעבר יוסי שריד מרצה גם בבינתחומי וגם במכללה למינהל. יחד עם שריד, מרצים במכללה למינהל גם השופטים דן ארבל, דוד בר אופיר ומנחם הכהן. בבית הספר למינהל עסקים במכללה משמש רוני אלרואי כמרצה יחד עם איש הטלוויזיה אמנון לוי. הכלכלן הראשי של בית ההשקעות אקסלנס נשואה שלמה מעוז משמש כמרצה בבית הספר לכלכלה במכללה יחד עם גיל כהן, מנהל ההשקעות של אקסלנס ויעקב שיינין, מנכ"ל מודלים כלכליים.

במכללה האקדמית תל אביב יפו יוסי לוי סמנכ"ל הבורסה מרצה בנושא שוק ההון בישראל, הזמר דורי בן זאב מעביר קורס על יצירתיות ברדיו, וזהר זיסאפל, בעלי קבוצת רד בינת, מלמד יזמות. זיסאפל מרצה גם בפקולטה למינהל באוניברסיטת תל אביב, בנושא של מערכות מידע. עוד באוניברסיטת תל אביב: יו"ר הבורסה שאול ברונפלד מרצה בשיעורי מימון, מנכ"ל בית חולים שיבא זאב רוטשטיין מעביר שיעורים בנושא מערכות בריאות, פרופ' יצחק סוארי, ד"ר בני זאבי מבית ההשקעות תמיר פישמן וניר קופמן, אחד השותפים בקסלמן וקסלמן, מרצים בתחום ההשקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully