וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציבות התקשורת האמריקאית תחקור אם גוגל חוסמת שיחות טלפון

סן חוזה מרקורי

11.10.2009 / 6:57

יועץ התקשורת של גוגל: לא נוכל להמשיך לספק את השירות בחינם אם נידרש לשלם את העמלות המופרזות



>> נציבות התקשורת הפדרלית בארה"ב (fcc) תחקור תלונות שהתקבלו מ-at&t. לפי התלונות, שירות ההודעות והשיחות החינמי של גוגל, גוגל voice, חוסם שיחות לקהילות כפריות, שבהן חברות הטלפון המקומיות גובות עמלות חיבור גבוהות.

הוועדה שלחה ביום שישי מכתב לגוגל שבו דרישה לקבל מידע בנוגע לשירות voice, המאפשר לאנשים להירשם למספר אחד שיכול להפנות את השיחות הנכנסות לנייד, למשרד או לטלפון בבית. השירות מאפשר גם לאנשים לבצע שיחות מקומיות ובינלאומיות בתעריפים מוזלים.



at&t התלוננה כי גוגל voice חוסם שיחות למספרים בכמה קהילות כפריות כדי להפחית את העלויות הגבוהות שהיא נדרשת לשלם. הרגולטורים מונעים מ-at&t ומחברות טלפוניה גדולות אחרות מלחסום שיחות אלה.



בבלוג שפורסם ביום שישי, הסביר ריצ'רד וויט, יועץ הטלקום והמדיה של גוגל בוושינגטון, כי גוגל voice מגבילה שיחות למספרי טלפון המוחזקים על ידי חברות אשר "גובות תעריפים מופרזים" ו"חוברות לקווי שיחות סקס ולמרכזי שיחות 'חינמיים' כדי להניע נפח גבוה של תעבורה".



לדבריו, גוגל לא תוכל להמשיך להציע את השירות "אם נשלם את העמלות הגבוהות עד גיחוך הללו". גוגל טוענת גם כי שירות voice אינו כפוף לחוקי מפעילות הטלקום משום שמדובר ביישום אינטרנט חינמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully