וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג: קשת השתלטה על ארבעת המקומות הראשונים בטבלה; 'מונית הכסף' ו'רמזור' במקומות הראשונים

נתי טוקר

11.10.2009 / 18:54

ערוץ 10 זוכה לחשיפה מירבית בז'אנר הריאליטי; השתלב בעשירייה הראשונה עם שתי התוכניות של "הישרדות"



מהצעת ההסדר ששיגר ערוץ 10 לרשות השנייה, שהגיעה לידי themarker ופורסמה אתמול, אמנם עלה כי הערוץ מתכוון למצב את עצמו בתחום התחקירים והתעודה, אבל בינתיים, החשיפה המירבית שלה זוכה הערוץ היא דווקא בז'אנר הריאליטי. הערוץ הצליח להשתלב בעשירייה הראשונה של טבלת הרייטינג השבועית עם שתי התוכניות של "הישרדות", זו ששודרה ברביעי, וזכתה ל-15.5% רייטינג (מקום שמיני), וזו ששודרה בשבת וזכתה ל-14.2% רייטינג (מקום עשירי). כל הנתונים מתייחסים לשיעור הצפייה במשקי בית בכלל האוכלוסייה.



בדירוג הרייטינג השבועי, ממוצע החדשות של ערוץ 10 הגיע לרייטינג של 9.4% (מקום 18), לעומת 16.3% של ממוצע חדשות ערוץ 2 (מקום שישי). זכיינית ערוץ 2, קשת, השתלטה על ארבעת המקומות הראשונים בטבלה: במקום הראשון "מונית הכסף" עם עידו רוזנבלום, שהגיעה לרייטינג של 20.3%; במקום השני העונה השנייה של "רמזור" עם 18.8% רייטינג; במקום השלישי תוכנית הלקט של "מועדון לילה" שהגיע לרייטינג של 18.0%; ובמקום הרביעי העונה השלישית של "אמא מחליפה", שהגיעה לרייטינג של 17.4%.



זכיינית ערוץ 2, רשת, הצליחה להשתלב למקום החמישי בטבלה עם תוכנית התחקירים "כלובטק" של רפי גינת. תוכנית האירוח החדשה של אברי גלעד, שמשודרת ברשת, הצליחה גם היא להשתלב בעשירייה הראשונה עם רייטינג של 14.5% (מקום תשיעי).



נבחרת ישראל איכזבה השבוע את האוהדים וכנראה שלא תעלה למונדיאל, ואכן הצופים לא מיהרו להיצמד למקלטים: שידור המשחק ברשת בין נבחרות ישראל למולדובה הניב רק רייטינג של 12.9% (מקום 12). נראה שגם ליגת העל לא ממש מרתקת את הצופים: המשחק בליגה של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים הניב לערוץ הראשון רייטינג של 9.4% (מקום 19).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully