וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד לקראת השתלטות: דרהי משלים הצעת רכש ומעלה אחזקותיו ב-HOT ל-33%

אמיר טייג

11.10.2009 / 22:10

דרהי רכש מניות ב-343 מיליון שקל; השקיע עד כה כ-850 מיליון שקל ב-HOT



המשקיע הצרפתי פטריק דרהי הצליח לאסוף עוד 12.9% ממניות חברת הכבלים . לאחר השלמת הצעת הרכש מחזיק דרהי כ-32.8% ממניות החברה. על פי תוצאות הצעת הרכשת אשר פירסם דרהי ב-17 בספטמבר, נענו להצעתו לרכוש מניות hot בעלי מניות אשר מחזיקים כ-9.8 מיליון מניות. מאחר שהצעת הרכש נקבה במחיר של 35 שקל למניה, יוציא דרהי מכיסו עבור מניות hot כ-343 מיליון שקל. מחירה של מניית hot נסגר בתום יום המסחר במחיר זהה להצעת הרכש. במקור ביקש דרהי לרכוש 15% מ-hot אך הצליח כאמור לרכוש 12.9% בלבד.



הצעת הרכש שפרסם דרהי נעשתה תוך ידיעה והסכמה של יתר בעלי המניות בחברה, ובעיקר זו של קבוצת ידיעות אחרונות. בעלי המניות, הכוללים את יצחק תשובה ואליעזר פישמן, לא חסמו הצעת רכש זו ולא הביאו התנגדות בדירקטוריון החברה. דרהי הפך כבר לפני מספר חודשים לבעל המניות הגדול ב-hot כאשר רכש מבנק לאומי, דיסקונט והבינלאומי כ-20% ממניות חברת הכבלים, בהשקעה של 507 מיליון שקל. במסתכם השקיע דרהי עד כה ב-hot כ-850 מיליון שקל.



בימים אלו מתמודד דרהי במכרז לרכישת מירס. אם יזכה בכוונתו לחזק את hot ולמזג באמצעות מיזוג או שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברה ומירס. בעבר כבר נשקל שיתוף פעולה זה בין החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully