וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד ברשות שדות התעופה ללא ניסיון בכיבוי אש מועמד לתפקיד מנהל התחנה בנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

12.10.2009 / 18:11

רש"ת: "התפקיד פתוח למועמדים עם ניסיון בהערכות לאירועי חרום ביטחוניים או בטיחותיים בתחום התעופה"



עובד חטיבת הביטחון ברשות שדות התעופה (רש"ת), שחסר כל נייסיון בכבאות אש, מועמד לתפקיד מנהל תחנת כיבוי אש בנתב"ג. ל-themarker נודע אתמול, כי הוא הומלץ כמועמד המועדף במכרז פנימי, על פני שלושה מועמדים אחרים - כולם קציני כיבוי אש, רבי ניסיון ושנים, שהתמודדו מולו על התפקיד.



הבחירה המסתמנת מעוררת תסיסה בקרב עובדים ברש"ת הטוענים, כי "מדובר במכרז תפור המעורר דאגה, משום שמדובר בתפקיד רגיש במיוחד, המצריך רמה מקצועית גבוהה". לדבריהם, "הכשרתו של העובד לתפקיד הקשור לכיבוי אש תיקח שנה אחת לפחות".



תפקיד מנהל תחנת כיבוי אש בנתב"ג היה מאוייש עד לפרסום המכרז במנהל בפועל, מתוך מערכת כיבוי האש. זאת לאחר שעם פרישתו של המפקד היוצא, לא שובץ אף עובד אחר באופן קבוע לתפקיד ופורסם מכרז פנימי. תחנת כיבוי אש בנתב"ג אמורה לטפל, בעיקר, באסון תעופה המוני של התרסקות מטוס על
המסלול.



מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה: "ועדת המכרזים לחברית מפקד תחנת כיבוי אש נתב"ג, הינה ועדה מקצועית סוברנית ואחד מחבריה הוא נציב כבאות ראשי. ועדה זו טרם פרסמה את החלטתה. המכרז שפורסם הינו מכרז לתפקיד ניהולי המחייב יכולות ניהול מוכחות והכרות רחבה עם תחום התעופה. התפקיד משלב זיקה וכפיפות מקצועית לרש"ת מחד ולנציבות כבאות מאידך. בשל כך פתוח התפקיד למועמדים להם רקע ונסיון בהערכות לאירועי חרום ביטחוניים או בטיחותיים בתחום התעופה. בתנאי המכרז צויין, כי על המועמד להיות בעל כישורים מסויימים וכל ארבעת המועמדים שהתמודד על התפקיד עמדו בתנאים במלואם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully