וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלופינקס גייסה 4.2 מיליון דולר בהקצאה פרטית של מניות ואופציות בדיסקאונט של 15%

ניר צליק

12.10.2009 / 19:32

בתגובה לגיוס, נופלת מניית החברה ב-12.8%; התמורה תשמש לתשלום חובות ומימון לפעילות השוטפת של החברה



, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב הנפיקה מניות רגילות של החברה למספר משקיעים מוסדיים בהיקף של 4.2 מיליון דולר ובמחיר של 3.05 דולר למניה, דיסקאונט של 15% על מחיר השוק של המניה בתום המסחר ביום שישי, שעמד על 3.59 דולר.



על פי ההסכם, יקבלו המשקיעים גם 819 אלף אופציות הניתנות למימוש באופן מיידי במחיר של 3.95 דולר למניה. 1.4 מיליון אופציות במחיר מימוש של 3.05 דולר שיפקעו ארבעה חודשים וחצי אחרי רישומם למסחר, או ארבעה חודשים וחצי אחרי שהמניות יונפקו. בנוסף, יקבלו המשקיעים כ-819 אלף אופציות נוספות ישאו מחיר מימוש של 3.95 דולר ויפקעו חמש שנים וארבעה חודשים וחצי מיום הרישום למסחר או חמש שנים וארבעה חודשים מיום הרישום למסחר של המניות.



התמורה מגיוס הון זה תשמש לתשלום חובות, רכישות אפשריות ומימון לפעילות שוטפת של החברה. החברה מצפה להשלים את העסקה עד 15 באוקטובר. המניות הרגילות המוצעות בהקצאה פרטית זו לא נרשמו תחת חוקי ני"ע ולא ניתן למכור אותם על ידי משקיעים בארה"ב, למעט במקרה רישום של המניות למסחר או תחת פטור המאפשר מכירה ללא רישום. החברה תרשום את המניות שיונפקו תחת ההסכם, וכן את המניות שיוקצו על ידי מימוש האופציות.



בלופניקס היא חברת תוכנה המתמחה בפיתוח פתרונות למודרניזציה של מערכות המידע המסורתיות. החברה עוסקת בחידוש מערכות מיחשוב ארגוניות. בעזרת כלי תוכנה אוטומטיים, היא לוקחת מסדי נתונים של ארגונים גדולים, שנכתבו בשפות מיושנות, ומסבה אותם למתווה של מסדי הנתונים חדשים. כל פרויקט הסבה אצל לקוח אורך בין שישה חודשים לשנתיים, כאשר ההכנסות מתקבלות לאורך התקופה בהתאם לאבני דרך שנקבעו מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully