וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אוף אמריקה נכנע ויוותר על החיסיון המשפטי שלו - יעביר תכתובות עם עורכי דינו לחוקרים

רויטרס

13.10.2009 / 8:47

הבנק יעביר מסמכים לחוקרי מדינת ניו יורק והקונגרס, הבוחנים את התנהלותו ברכישת מריל לינץ'



בנק אוף אמריקה הסכים להעביר לידי חוקרים מסמכים המתארים את הייעוץ המשפטי שקיבל ביחס לרכישת בנק ההשקעות מריל לינץ' בשנה שעברה - כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל", מפי מקורות המקורבים לנושא. המהלך מגיע לאחר חודשים ארוכים של התנגדות למסירת המסמכים, לפי ה"ג'ורנל", שכן בכירי בנק אוף אמריקה טענו כי מדובר בהפרת הסודיות בין עורך הדין ללקוח.



לדברי ה"ג'ורנל", ההסכמה להעביר את המסמכים נועדה להקל את הלחץ על בנק אוף אמריקה, ולקרב אותו ליישוב חקירות נגדו בגין רכישת מריל לינץ'. לפי הדיווח, דירקטוריון בנק אוף אמריקה החליט לוותר על החיסיון ביום שישי, והודיע לתובע הכללי של מדינת ניו יורק, אנדרו קואומו, כי בכוונתו להגיש את המסמכים עד היום, יום שני. ה"ג'ורנל" דיווח כי הבנק ככל הנראה יעביר את המסמכים גם לחוקרים פדרליים ולחוקרי הקונגרס. המסמכים צפויים לכלול תכתובות דואר אלקטרוני ומזכרים שהועברו בין בנק אוף אמריקה לבין חברת עריכת הדין החיצונית שלו, ואכטל, ליפטון רוזן אנד כץ, וכן תכתובות בין מריל לחברת עריכת הדין שלו, שירמן אנד סטרלינג.



בכירי בנק אוף אמריקה אמרו כי החלטותיהם אודות הפרטים שהעבירו לידי בעלי המניות אודות רכישת מריל לינץ' התבססו על הייעוץ המשפטי שקיבלו, לפי הדיווח ב"ג'ורנל". לא ניתן היה לקבל את תגובת בנק אוף אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully