וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב דו"חות גולדמן סאקס לרבעון השלישי: מרדית ויטני מורידה את ההמלצה על מניית הבנק

סוכנויות הידיעות

13.10.2009 / 9:06

אנליסטים מעריכים כי גולדמן, שדו"חותיו יפורסמו ביום חמישי, ידווח על רווח רבעוני של 2.3 מיליארד דולר



מרדית ויטני אדוויזורי גרופ, חברת הייעוץ של האנליסטית מרדית ויטני, הורידה את המלצתה על מניית גולדמן סאקס ל"ניטראלי" מ"קניה", ימים ספורים לפני פרסום דו"חות הבנק לרבעון השלישי.



לפני שלושה חודשים, ערב פרסום דו"חות גולדמן סאקס לרבעון השני, בחרה חברת הייעוץ של ויטני בגולדמן להיות החברה הראשונה בארה"ב שעל מנייתה היא ממליצה, כשהעלתה את דירוגה מ"נייטרלי" ל"קנייה". גולדמן סאקס הדהים את וול סטריט כשדיווח למחרת על רווח גדול מהצפוי, של 3.44 מיליארד דולר ברבעון השני, לאחר שהכנסות שיא ממסחר ופעילות החיתום הובילו אותו לרבעון הרווחי ביותר אי פעם.



ביום חמישי ידווח גולדמן על רווחיו לרבעון השלישי של 2009. אנליסטים צופים כי גם ברבעון זה ידווח הבנק על רווחים גדולים, הצפויים להסתכם ב-2.3 מיליארד דולר, פי שלושה מאשר ברבעון המקביל בשנה שעברה.



ויטני, שהיתה אנליסטית הבנקאות של בית ההשקעות אופנהיימר, היתה בין הראשונים להזהיר מפני ההפסדים הקשים שיספגו הבנקים בעקבות קריסתו של שוק הדיור בארה"ב. לפני כשנתיים היא חזתה את מחיקות הענק של סיטי והובילה לתחילת הנפילה במניית החברה. בתחילת 2009 התפטרה ויטני מתפקידה באופנהיימר והקימה את מרדית ויטני אדווייזורי גרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully