וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסיה נאבקים על בנקאים מוכשרים: יותר מרבע מעובדי הבנק RBS קוטס בסינגפור עזבו בהתפטרות המונית

רויטרס

13.10.2009 / 9:08

לפי הערכות, רוב העובדים שעזבו, עשויים להצטרף לבנק השוויצי המתחרה, BSI



יותר מרבע מעובדי המשרד בסינגפור של הבנק הפרטי rbs קוטס עזבו בהתפטרות המונית. חלקם, לדברי מקורות, עשויים להצטרף לבנק השוויצי המתחרה, bsi. העזיבות מאותתות כי מעברי העובדים חוזרים לשוק ניהול הכספים באסיה, המתאושש מהקריסה של השנה שעברה.



rbs קוטס, חטיבה של רויאל בנק אוף סקוטלנד הבריטי, דיווחה ביום שלישי כי סך הכל התפטרו "קצת יותר מ-70 איש". ההתפטרויות מגיעות חודשים ספורים לאחר עזיבתם של הנספטר ברונר, לשעבר מנכ"ל שותף ב-rbs קוטס, וראג' סרירם, ראש חטיבת דרום אסיה בבנק הפרטי. לדברי מקורות, שני הבכירים מצטרפים ל-bsi, וחלק מהצוות הפורש צפוי להצטרף אליהם. bsi, חטיבה של חברת הביטוח האיטלקית ג'נרלי, לא מסרה תגובה.



rbs, החברה האם של rbs קוטס, זכתה לסיוע ממשלתי בשנה שעברה, וכעת תשלומי הבונוסים לעובדיה חשופים לביקורת ציבורית רבה. דובר rbs קוטס בסינגפור אמר כי העוזבים מהווים כ-28% מצוות העובדים במשרד, וכ-15% מעובדי חטיבת ניהול הכספים באסיה. הוא לא מסר מדוע החליטו העובדים לעזוב.



הדובר אמר כי הבנק מתכוון לגייס בנקאים נוספים ב-5 השנים הבאות. "בכוונתנו להכפיל את הנכסים המנוהלים ב-5 השנים הקרובות, ולגייס 200 עובדים", אמר הדובר. כיום עובדים בחטיבה כ-500 עובדים. לדבריו, הבנק ניהל נכסים באסיה בשווי של 17 מיליארד פרנק שוויצי (16.6 מיליארד דולר).



מנכ"ל bsi בסינגפור, ניקולה בטאלורה, אמר במאי במסגרת ראיון לרויטרס, כי הבנק bsi מעוניין להתרחב באסיה, ולגייס בנקאים נוספים. לדברי רומן סקוט, מנהל חברת ההשקעה הפרטית קלאמדר קפיטל בסינגפור, העזיבה ההמונית מ-rbs קוטס משקפת את מצב הבנקאות הפרטית באסיה. "לצערנו, תחום הבנקאות הפרטית באסיה נותר כזה התלוי בפשיטה על עסקים ותיקים, וקשרי עבודה של בנקים אחרים. יש מחסור קשה במנהלי קשרי לקוחות מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully