וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופרגייט נמכרת עבור 184 מיליון דולר לסיגמה דיזיינס

גיא גרימלנד

13.10.2009 / 14:59

תמיר פישמן צפויה לגרוף בעקבות האקזיט סכום עצום של 60 מיליון דולר



עכשיו זה רשמי: קופרגייט נמכרת לסיגמה דיזיינס - כך עולה מדיווח לבורסה שפרסמה קרן הון סיכון תמיר פישמן. תג המחיר הוא 184 מיליון דולר שישולם במזומן ובמניות הרוכשת.



תמיר פישמן מחזיקה בשיעור של 31.22% בקופרגייט וחלקה של הקרן מתוך תמורת המכירה צפוי לעמוד על סך של כ-60 מליון דולר. מתוכם, כ-37 מליון דולר צפויים להתקבל במזומן והיתרה במניות הרוכשת שתחושב בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם המכר. חלקה של החברה בסכום האמור הינו כ-21 מליון דולר, מתוכם כ-12.7 מליון דולר צפויים להתקבל במזומן והיתרה ב-552 אלפי מניות של הרוכשת. להערכת החברה, התמורה למניה רגילה של החברה בעקבות השלמת העסקה הינו כ-1.5 שקלים.



אלדד תמיר, יו"ר החברה מסר: "זהו הישג עצום נוסף להיי-טק הישראלי ואקזיט שישי מוצלח לקרן. ההצלחות כוללות את מכירת מודם ארט לאגיר בכ-150 מיליון דולר, מכירת נייטיב נטוורקס לאלקטל בכ-50 מיליון דולר, הנפקת וולטייר ואלוט ומכירת טלנולדג'. שווי הנכסים למניה בהתבסס על תוצאות יוני 2009 והעסקה המדווחת בזאת הינו כ-2.3 ש"ח למניה. אנו ממשיכים להוכיח כי עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו שבמרכזן הצפת ערך משמעותי עבור המשקיעים ואנו פועלים ביתר שאת על מנת להמשיך ולפתח את החברות בפורטפוליו הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully