וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט מתנהל במגמה מעורבת: דאו ג'ונס נחלש ב-0.2%; נאסד"ק מוסיף 0.2%

ניר צליק

13.10.2009 / 15:41

טבע נחלשת ב-0.1%; צ'קפוינט מאבדת 0.2%



המסחר בוול סטריט מתנהל במגמה מעורבת על רקע דו"חות ג'ונסון אנד ג'ונסון שמחד הציגה הכנסות נמוכות מהצפוי ומנגד העלתה את תחזיותיה.



דאו ג'ונס נחלש ב-0.2% ל-9,865 נקודות, נאסד"ק עולה ב-0.2% ל-2,143 נקודות ו-s&p 500 מאבד 0.2% ל-1074 נקודות.



בגזרת המקרו, המשקיעים ממתינים לנתוני מכירות רשתות הקמעונות, המהוות כ-10% מסך המכירות בתחום. בנוסף, דונלד קוהן, סגן יו"ר הבנק הפדרלי, צפוי לנאום היום, כמו גם ויליאם דדלי, נשיא הבנק הפדרלי של ניו יורק.



בענף הבנקאות, מרדית ויטני אדוויזורי גרופ, חברת הייעוץ של האנליסטית מרדית ויטני, הורידה את המלצתה על מניית גולדמן סאקס ל"ניטראלי" מ"קנייה", ימים ספורים לפני פרסום דו"חות הבנק לרבעון השלישי. ביום חמישי ידווח גולדמן על רווחיו לרבעון השלישי של 2009. אנליסטים צופים כי גם ברבעון זה ידווח הבנק על רווחים גדולים, הצפויים להסתכם ב-2.3 מיליארד דולר, פי שלושה מאשר ברבעון המקביל בשנה שעברה.



בנק אוף אמריקה הסכים להעביר לידי חוקרים מסמכים המתארים את הייעוץ המשפטי שקיבל ביחס לרכישת בנק ההשקעות מריל לינץ' בשנה שעברה - כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל", מפי מקורות המקורבים לנושא. המהלך מגיע לאחר חודשים ארוכים של התנגדות למסירת המסמכים, לפי ה"ג'ורנל", שכן בכירי בנק אוף אמריקה טענו כי מדובר בהפרת סודיות בין עורך דין ללקוח.



aig, ענקית הביטוח האמריקאית שחולצה על ידי ממשל ארה"ב, תמכור את חטיבת ביטוח החיים שלה בטייוואן לשתי חברות פיננסים אסיאתיות בעבור 2.15 מיליארד דולר. זוהי המכירה הגדולה של החברה מאז שחולצה על ידי הממשל האמריקאי בשנת 2008. aig מגייסת כספים בימים אלה כדי להשיב לממשל ארה"ב הלוואות בשווי כולל של 182.3 מיליארד דולר שקיבלה בשנה שעברה כדי למנוע את קריסתה.



ענקית מוצרי הצריכה והרפואה דיווחה היום על רווח נקי של 3.35 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה, עליה של 1.1% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, וזאת הודות לקיצוצי עלויות, שהצליחו לפצות על הירידה במכירות. הכנסות החברה ירדו ב-5.3% והסתכמו ב-15.1 מיליארד דולר, מתחת לתחזית אנליסטים מבלומברג, שצפו הכנסות בסך 15.2 מיליארד דולר. למרות הירידה בהכנסות, ג'ונסון אנד ג'ונסון העלתה את תחזית הרווח השנתית שלה ל-4.54 עד 4.59 דולר למניה, לעומת התחזית הקודמת של בין 4.45 ל-4.55 דולר למניה.



במניות הישראליות, מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, קיבלה הזמנות בסך 5.5 מליון דולר למערכות מדידה אופטיות עצמאיות משלושה יצרני שבבים מובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully