וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון, קירשנבאום וסבר פלוצקר יקבלו פרסי מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות

TheMarker

13.10.2009 / 15:44

הבחירה נעשתה על-ידי הנהלת אגודת העיתונאים בת"א ונשיאת אוניברסיטת בן גוריון, רבקה כרמי



העיתונאים ירון לונדון, מוטי קירשנבאום וסבר פלוצקר יקבלו פרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים על תרומתם לתקשורת הישראלית. הפרס יוענק לשלושה בטקס הפתיחה של כנס אילת לעיתונות, שיתקיים ב‑29 בנובמבר במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.



בכנס צפויים להשתתף כ‑1,400 עיתונאים ואנשי תקשורת. הבחירה בשלושה נעשתה על-ידי הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב ונשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב, הפרופ' רבקה כרמי.



לונדון החל את דרכו העיתונאית כשדר בקול ישראל. במשך שנים שימש מנחה בערוץ הראשון ואז עבר לערוץ 2. בשנים האחרונות הוא מגיש לצד קירשנבאום את תוכנית האקטואליה "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10. במקביל לעשייתו שימש חבר מערכת "ידיעות אחרונות". קירשנבאום נמנה על מייסדי הטלוויזיה הישראלית. בין השאר שימש כעורך "מבט" ומנכ"ל רשות השידור. פלוצקר, שמשמש העורך הכלכלי הראשי של "ידיעות אחרונות", החל את דרכו ב‑1987 בעיתון "על המשמר".



יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב ויו"ר הכנס, מסר כי "הנהלת אגודת העיתונאים סבורה כי מדובר במועמדים ראויים מאוד, שכל אחד מהם תרם תרומה אדירה לתחום. השלושה ממשיכים להשפיע, כל אחד בתחומו, על סדר היום התקשורתי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully