וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך במסופי המטענים בנתב"ג: סוויספורט תובעת את ממ"ן על השגת גבול

זוהר בלומנקרנץ

13.10.2009 / 17:59

לטענת סוויספורט התפרצו בשעות הלילה מנהלי חברת ממ"ן ללא אישור למסוף שלה בנתב"ג



הסכסוך והמאבק המסחרי בין מסופי המטענים ממ"ן וסוויספורט, בנתב"ג הגיע אתמול לשיא חדש: חברת סוויספורט מפעילת מסוף מטענים בנתב"ג, הגישה היום תביעה לבית משפט השלום בתל אביב כנגד מסוף המטענים המתחרה ממ"ן ושניים ממנהליה בגין "עוולה מסחרית".



לטענת סוויספורט מדובר בהשגת גבול, כאשר התביעה מתייחסת לאירוע שהתרחש במסוף סוויספורט ב-31.7 השנה אז "התפרצו באישון לילה מנהלי חברת ממ"ן למסוף סוויספורט בנתב"ג". התביעה הוגשה היום לבית המשפט בידי משרד עורכי הדין אפשטיין, חומסקי, אסנת, באמצעות עו"ד אורן טננבוים, היא מתווספת לשתי תלונות שהגישה בסוף השבוע שעבר חברת סווסיפורט למשטרת נתב"ג על שני נסיונות של עובדי ממ"ן לגנוב משטחים שלה אשר נועדו להעמסת מטענים על מטוסים.



על פי תלונותיה של סוויספורט במשטרת נתב"ג, נתפס בשבוע שעבר עובד ממ"ן בתוך שטח הציוד המוטס של סוויספורט, מעמיס משטחי עץ על מלגזה. העובד נתפס בידי צוות האבטחה ותוחקר על ידי אחראי המשמרת ניסים אברמוב. לטענת סוויספורט, העובד לא ידע להסביר את פשר מעשיו וטען כי טעה. העובד התבקש לעזוב את השטח המשולט שידוע כשטחה של סוויספורט.



מקרה נוסף התרחש לפני כשבועיים בשעות הערב המוקדמות אז נתפס עובד ממ"ן אחר כאשר הוא נושא כ-50 משטחי עץ השייכים לסוויספורט. העובד נתפס בדרכו חזרה כאשר המשטחים היו מונחים על גבי פלט איתו הגיע מממ"ן. התיעוד המצולם העלה כי העובד הגיע ישירות מממ"ן עם מלגזה ופלט ריק לשטח הציוד המוטס של סוויספורט. העובד העמיס את המשטחים על גבי הפלט ונסע חזרה לממ"ן. בדרך חזרה נעצר וטען כי נשלח על ידי מנהליו לאסוף משטחים. העובד נשלח לשטחה של סוויספורט שם החזיר את הציוד שלקח.



מחברת ממ"ן נמסר בתגובה, כי "מדובר בנסיון פטתי של סוויספורט לייצר השוואה בין טעות תפעולית המתרחשת בשטח פתוח, המאכלס משטחים של שתי החברות, לבין תלונת ממ"ן לגבי גניבה, השחתה וניכוס של משטחי הטסה שבבעלות ממ"ן, שניתפסו בתוך מחסני סוויספורט לפני מספר שבועות. תלונת ממ"ן הועברה על ידי המשטרה לפרקליטות בעניין זה. האירועים המתוארים נבדקו ותוחקרו באופן מיידי על ידי הנהלת ממ"ן. מקורם של שני האירועים המתוארים על ידי סוויספורט בטעות אנוש. מדובר בשטח פתוח משותף המורכב משטחים של שתי החברות. טעות כזו תיתכן במקרה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully