וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור איציק בפאריס ב-2006: 75 אלף שקל לארבעה לילות בסוויטה

TheMarker

13.10.2009 / 21:47

כך על פי תחקיר ערוץ 2 שפורסם הערב; עלות המיני בר ושירות החדרים - יותר מ-6,000 שקל



תחקיר "חדשות 2" חשף הערב (שלישי) את הסכומים ששילמה יו"ר הכנסת לשעבר, דליה איציק, עבור השהייה שלה בפאריס בעת הביקור בשנת 2006. להלן עיקרי התחקיר, כפי שהובאו:



בדצמבר 2006 נחתה איציק בפאריס על מנת להשתתף בכנס של יהודי צרפת, ואליה התלווה, מנכ"ל הכנסת אבי בלשניקוב. שגרירות ישראל בצרפת ביצעה עבור יו"ר הכנסת הזמנה במלון פארק הייאט היוקרתי, אך בעיני איציק הסוויטה לא מצאה חן. איציק ביקשה לעזוב את הסוויטה בטענה שהיא קטנה מדי, ואינה מאפשרת לקיים פגישות ברווחה ובפרטיות.



במקום החדר במלון, איציק בחרה להשתכן בסוויטה יוקרתית במלון לה בריסטול - מקום האירוח המועדף על שייח'ים סעודים. סוויטה פשוטה במלון עולה 1,300 יורו ללילה. איציק בחרה להשתכן בסוויטה יקרה שעולה 1,995 יורו לילה (11 אלף שקל). בנוסף לשתלום זה, יש לקחת בחשבון כי המדינה נאלצה לשלם גם עבור הזמנת החדרים במלון פארק הייאט - 1,556 יורו.



עלות המיני בר בחדרה של איציק היהי 120 יורו, שירות חדרים ומסעדות עלו עוד 500 יורו. חשבון האקסטרות בחדר שלה היה 1,217 יורו לארבעה ימים (1,600 שקל ליום בממוצע). סך הכל הביקור של איציק בםאריס היה 75 אלף יורו לארבעה לילות.



תגובתה של איציק



דליה איציק מסרה בתגובה לפרסום: "משרד החוץ העביר את פרטי הביקור לקצין המנהלה של שגרירות ישראל בצרפת, והוא זה שבחר בהתאם לשיקול דעתו את המלון שבו תשתכן ח"כ איציק ואנשי צוותה. כאשר גב' איציק הגיעה לפריז, התברר כי נעשתה טעות וכי החדר שהוזמן עבורה במלון פארק הייאט אינו כולל אזור הסבה נפרד מחדר השינה. מכיוון שהחדר האמור לא ענה לדרישות שירותי הביטחון ולא ניתן היה לקיים בו פגישות עבודה, ומאחר שלא נמצא חדר חלופי מתאים במלון פארק הייאט הועברו חברת הכנסת איציק וצוותה למלון "לה בריסטול", שהינו מלון המאושר על-ידי גורמי הבטחון בישראל ללינת גורמים ישראלים בכירים המאובטחים ע"פ חוק.



חדרי המלון הוזמנו על-ידי קצין המנהלה של השגרירות; מדובר בסוגיות מנהלתיות גרידא, אשר חברת הכנסת איציק לא עסקה בהן ולא קיבלה כל דיווח בעניינן. לאור האמור לעיל ברור, כי הצגת ח"כ איציק כמי שביקשה, כביכול, ל"שדרג" את המלון בו השתכנה חוטאת לאמת. עלויות דמי הביטול המצוינות בכתבה גבוהות מעלות הביטול האמיתית.



עלות השהייה במלון לה-בריסטול המצוינת בכתבה כוללת גם את עלות שהותם של מאבטחיה ולפיכך העלות האמיתית של שהותה של חברת הכנסת איציק היתה כמחצית. "הוצאות האקסטרות" של חברת הכנסת איציק כוללות גם הוצאות אירוח שקיימה חברת הכנסת איציק במסגרת תפקידה, ולא להנאתה האישית. לגבי עלויות חדר המלון של מנכ"ל הכנסת יובהר כי החדר שנשכר עבור המנכ"ל הוא חדר סטנדרטי במלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully