וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרו-היל תמכור את המגזין "ביזנסוויק" לבלומברג; סכום העסקה לא פורסם

סוכנויות הידיעות

14.10.2009 / 8:51

הכנסותיו של מגזין "ביזנסוויק" ירדו ב-32% בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2009 ל-112.6 מיליון דולר



מקגרו-היל, המו"לית והבעלים של סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פורס, תמכור את המגזין "ביזנס וויק" לחברת מסופי המידע וסוכנות הידיעות בלומברג של ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג. "ביזנסוויק" נוסד ב-1929 ויש לו 4.7 מיליון קוראים מידי שבוע ב-150 מדינות, לפי אתר האינטרנט של המגזין.



הרכישה תחזק את חטיבות האינטרנט, הטלוויזיה והמוצרים לסלולר של בלומברג - כך אמר יו"ר בלומברג פיטר גראוור בהודעה רשמית של החברה. הרכישה תכלול את המגזין המודפס ואת אתר האינטרנט ביזנסוויק.קום. תנאי העסקה, אשר צפויה להיסגר ב-1 בדצמבר, עדיין לא פורסמו.



"אנחו רוכשים את ביזנס וויק כדי לבנות אותו", אמר נשיא בלומברג דניאל דוקטורוף בראיון לסוכנות הידיעות של החברה. "הכוונה שלנו היא להפוך את המותג לשבועון העסקי המוביל בעולם", הוסיף. נורמן פרלסטיין, סמנכ"ל התוכן של בלומברג, יהיה יו"ר "ביזנסוויק".



מקגרו-היל הודיעה ביולי כי היא בוחנת את האפשרויות העומדות בפניה בנוגע ל"ביזנסוויק", לאחר שההכנסות מפרסום וממכירות עיתונים ירדו. "ביזנס וויק" הוא חלק מחטיבת המדיה והמידע של מקגרו היל - החטיבה הקטנה ביותר של החברה, אחרי חטיבת השירותים הפיננסים וחטיבת החינוך.



הכנסותיו של מגזין "ביזנסוויק" ירדו ב-32% בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2009 ל-112.6 מיליון דולר לעומת 164.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2008. לשם השוואה, ההכנסות מפרסום בתעשיית העיתונות כולה ירדו ב-20% באותה התקופה. מקגרו-היל הודיעה כי מכירת "ביזנסוויק" תאפשר לחברה להתמקד במותגים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully