וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלום תרכוש 3 מבנים ב-46 מיליון שקל מבעלי השליטה

יעל חלק

14.10.2009 / 12:16

בעלי השליטה, שלום פישר ומתיו ברונפמן, מכרו לחברה מבנה בראשון לציון ושני מבנים בבאר שבע



אישרה אתמול עסקת בעלי עניין לרכישת שלושה מבנים - נכס מסחרי בראשון לציון ושני נכסים בבאר שבע. המבנים יירכשו מידי חברת ברונפמן פישר נדל"ן שבשליטת בעלי השליטה בישראלום - שלום פישר ומתיו ברונפמן. תמורת הנכסים תעביר ישראלום 46 מיליון שקל לחברה שבידי בעלי השליטה.



את הנכס בראשון לציון, סופרמרקט בשכונת רמז, תרכוש ישראלום מברונפמן פישר נדל"ן עבור 13.9 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הנכס הוא בשטח בנוי כולל של כ-2,500 מ"ר, בשתי קומות.



אחד מנכסי הנדל"ן בבאר שבע משמש כמפעל לייצור נרות, ומצוי באזור התעשייה עמק שרה. תמורתו תשלם ישראלום 7.1 מיליון שקל בתוספת מע"מ. הנכס כולל מקרקעין בהיקף של 10,300 מ"ר, עליהם בנויים מבנים ומשרדים בשטח כולל של כ-4,200 מ"ר.



הנכס השני בבאר שבע הוא מפעל לייצור כלים חד פעמיים מפלסטיק ואלומיניום. הנכס כולל מקרקעין בהיקף של 47,300 מ"ר עליהם בנויים מבנים בשטח בנוי כולל של כ-19,300 מ"ר, ועבורו תשלם ישראלום סכום של כ-25 מיליון שקל.



בעבר אישרה החברה את עסקת בעלי העניין, אך היא לא יצאה אל הפועל. החברה מציינת כי במסגרת הדו"חות הקודמים נקבעה התמורה לרכישת שלושת הנכסים על סך של 49.4 מיליון שקל, בעוד שבעסקת הרכישה הנוכחית נקבעה התמורה על 46 מיליון שקל, למרות עליה של 4.5% בהיקף ההכנסות מדמי השכירות החודשיים שהתקבלו אצל המוכרות במהלך שנה זו.



באסיפת בעלי המניות הצביעו 86% מהמצביעים שאינם בעלי עניין אישי בעסקה בעד אישור העסקה, ו-14% הצביעו נגדה. כמות המניות שהשתתפו בהצעה היתה 5.4 מיליון, כאשר רק 373 אלף מהן היו מניות שלא סווגו ככאלה שלבעליהן עניין אישי בהצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully