וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכמות הביניים של אפריקה ישראל עם בעלי האג"ח: החברה לא תמכור נכסים וימונה משקיף בדירקטוריון

מיכאל רוכוורגר

14.10.2009 / 14:39

בנוסף, דחתה אפריקה את טענותיהם של מחזיקי אג"ח מסדרה כ"ד להעדפת נושים לכאורה



שבשליטת לב לבייב דיווחה כי הגיעה להסכמות ביניים עם נציגות של 12 סדרות האג"ח בעניין התנהלות החברה במהלך התקופה הקרובה עד שיושגו הסכמות לגבי הסדר חוב.



במסגרת ההבנות בין הצדדים נקבע מנגנון למסירת מידע לנציגות וליועציה, בכפוף להתחייבות לסודיות. כמו כן סוכם כי אפריקה תישא בהוצאות הנציגות ברמה סבירה (לרבות שכירת שירותי יועצים) עד לסכום מסויים שסוכם. בנוסף, סוכם כי ימונה משקיף מטעם הנציגות לדירקטוריון החברה, כשאפריקה תימנע מלבצע תשלומים לבעל השליטה ותימנע מביצוע דיספוזיציה בנכסים מהותיים של החברה ללא הסכמת הנציגות וכן הימנעות מתשלומי קרן בגין חובות לנושים פיננסיים של החברה (לרבות בנקים) וכן הענקת פטור מאחריות בגין כל נזק שייגרם בשל פעולה או מחדל של הנציגות.



ראשי אפריקה הגיבו היום לראשונה באופן רשמי לעתירה שהגישו מחזיקי אג"ח מסדרה כ"ד (שאפריקה חייבת לשלם להם כ-160 מיליון שקל באפריל 2010) בדרישה לחשוף פרטים בנוגע להעדפת נושים לכאורה. אפריקה מציינת בדיווח כי "לדעת החברה, בהסתמך, בין היתר, על ייעוץ משפטי ראשוני שקבלה, יש לה טענות הגנה טובות כנגד הבקשה, בהיותה חסרת בסיס משפטי ראוי, בין היתר, בשים לב לכך, שחלק מהפרטים נמסרו למבקשים במסגרת אסיפת מחזיקי אגרות החוב הפומבית, שנערכה ב-13 בספטמבר 2009".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully