וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון מכרה 7% ממניות שיכון ובינוי

מיכאל רוכוורגר

14.10.2009 / 20:08

בנק ההשקעות הגרמני דויטשה בנק הפיץ אתמול לגופים מוסדיים חלק ממניות החברה במחיר של 6.5 ש"ח למניה ובהיקף כספי כולל של כ-200 מיליון ש"ח

מניית חברת נדל"ן ותשתיות שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון ירדה אתמול ב-4%. זאת לאחר שבנק ההשקעות הגרמני דויטשה בנק הפיץ אתמול לגופים מוסדיים את מניות שיכון ובינוי (למעלה מ-7%) במחיר של 6.5 שקל למניה - מחיר הנמוך ב-5% ממחירה אתמול בפתיחת המסחר בבורסה, ובהיקף כספי כולל של כ-200 מיליון שקל. המכירה בוצעה על ידי אריסון השקעות.

כלכלני בית ההשקעות כלל פיננסים העלו שלשום את מחיר היעד של מניית שיכון ובינוי ל-8.3 שקל למניה - הגבוה ב-21% ממחירה בבורסה והותירו לחברה את המלצת "קנייה". שיכון ובינוי דיווחה בתחילת השבוע כי זכתה בחוזה לתכנון, הקמה וסלילת כבישים בגואטמלה בהיקף של 230 מיליון דולר.

"שיכון ובינוי סימנה השבוע את חזרת פעילות התשתית שלה בחו"ל לתוואי צמיחה עם סגירת החוזה הגדול בגואטמלה במחיר עסקה אחת מזנק צבר פעילות התשתית בחו"ל, ליבת הערך בחברה להזכירכם, לרמה של 5.5 מיליארד שקל. מעבר לפינה ממתין חוזה בהיקף דומה בקניה לסגירה פיננסית שתוכל אף היא להוביל לגידול משמעותי בצבר. אנו עדיין אופטימיים על הנייר", כתבו בכלל פיננסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully