וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי נרקיס מציע: רייפמן יעביר את מניותיו באמבלייז לעו"ד שלמה נס וישוחרר מהכלא

נורית רוט

15.10.2009 / 10:45

ההצעה התקבלה על ידי בא כוחו של רייפמן אך לא נדונה; סך תביעות החוב שהוגשו לרייפמן עומד על כ-340 מ' ש'



כ-40 איש נכחו אתמול באסיפת הנושים של אלי רייפמן, מייסד אמבלייז, שנמצא בכינוס נכסים מאז מארס 2009. בין 25 הנושים שהגיעו לאסיפה, היו שלי נרקיס, מי שמכונה "מלך השוק האפור", ויגאל ג'רבי, אחיו של חני ג'רבי - המוכר כראש ארגון פשע באזור חדרה.



למרות שלא הועלו באסיפה הצעות מעשיות לדיון, אחת ההצעות שכן נשמעה באסיפה היתה זו של נרקיס, שלטובתו מישכן רייפמן את מניותיו באמבלייז בתמורה להלוואה של 6 מיליון דולר. נרקיס, שיוצג בדיון על ידי עו"ד גיא בוסי ממשרד חיים צדוק, אמר כי מאחר שידוע לו כי רייפמן מתנגד עקרונית להעביר את מניותיו באמבלייז לידי המנהל המיוחד, הוא מציע שימונה נאמן נוסף לצדו של ארז - עו"ד שלמה נס – אשר המניות יועברו אליו ויוחזקו על ידו. במשך תקופה של כשנה שבה לא יעשה במניות דבר, ישוחרר רייפמן מהכלא וינסה להשיג את הכסף לשלם לנושים מחוץ לכלא. בא כוחו של רייפמן, עו"ד דורון אפיק, הסכים עקרונית להצעה ואולם באת כוח כונס הנכסים הרשמי ביטלה את הדיון בהצעה מיד שכן לדבריה האסיפה לא עוסקת בהצעות מעשיות, כל עוד לא ידוע מי הם כלל הנושים של רייפמן.



הישיבה נפתחה בדיווח לנושים שמסר המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, על מצב החובות ועל הפעולות שנעשו לצורך איסוף נכסיו של רייפמן. סך כל התביעות חוב שהוגשו למנהל המיוחד על ידי נושיו של רייפמן מסתכמים נכון להיום בכ-340 מיליון שקל. להערכתו, מתוך סכום זה יתבררו כתביעות אמת לא יותר מסכום של 250-300 מיליון שקל. נכון להיום לפי הדיווח ישנו סכום של כ-800 אלף שקל בקופת הנשייה.



אפיק טען באסיפה כי אין טעם להחזיק את רייפמן בכלא שכן הוא מוכן להעביר את המניות אך אינו יכול לבצע את הפעולות הנדרשות לכך מתוך כתלי הכלא. בתשובה לכך תקף עו"ד יוסי כהן, המייצג את איש העסקים אסף ברזני - שטוען כי הלווה לרייפמן למעלה מ-40 מיליון שקל, ואמר לו כי רייפמן הוא "שועל ממולח וחמקמק" אשר עקץ את לקוחו ומשטה בכולם ולכן יש הצדקה למאסרו.



אז התפרצה אמו של רייפמן ושאלה: "למה אתם מחזיקים אותו בכלא, צריך לשחרר אותו, זה לא יועיל שהוא בכלא, לא תראו גרוש אם הוא יישאר בכלא".



עו"ד איל רוזובסקי, בא כוחה של חברת ccm האמריקאית, אחת החברות שלבקשתה הוצא צו כינוס נגד רייפמן, שאל את בא כוחו של רייפמן אם לרייפמן בכלל יש מניות באמבלייז. תשובתו: רייפמן מחזיק ב-39 מיליון מניות. על מנת שיוכל לאתר את המניות הוא חייב להיות מחוץ לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully