וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק טיימס הודיעה: לא נמכור את "בוסטון גלוב"; מצבו הפיננסי השתפר

סוכנויות הידיעות

15.10.2009 / 12:17

המו"לית, שרכשה את העיתון הותיק ב-1.1 מיליארד דולר ב-1993, איימה מתחילת השנה למכור או לסגור אותו



המו"לית ניו יורק טיימס הודיעה אתמול כי לא תמכור את העיתון "בוסטון גלוב", לאחר שקיצוצים נרחבים שיפרו את מצבו של העיתון מעבר לצפוי. ההודעה מסיימת תקופה ארוכה של אי ודאות בנוגע לעתיד ה"בוסטון גלוב", בעיצומה איימה "ניו יורק טיימס" כי תסגור את העיתון, אם לא תצליח להגיע להסכמה עם איגודי העובדים של הגלוב בנוגע לקיצוצים.



"הגלוב צפוי להשיג חיסכון משמעותי ונמצא בדרך הנכונה לעתיד פיננסי בטוח יותר", כתבו מנכ"לית טיימס ג'נט רובינסון, ויו"ר הקבוצה, ארתור סולצברגר, במזכר לעובדי העיתון.



עם זאת, קבוצת טיימס עדיין מתכננת למכור את החזקותיה בחברת ניו אינגלנד ספורטס ונצ'רס, שבבעלותה נתח בקבוצת הבייסבול רד סוקס, לדברי דוברת טיימס, אבי סרפוס.



ניו יורק טיימס רכשה את "בוסטון גלוב" ב-1993 ב-1.1 מיליארד דולר - הסכום הגדול ביותר ששולם אי פעם עבור עיתון אמריקאי. מתחילת השנה הביעה המו"לית את רצונה למכור את הגלוב, בעקבות הפסדיו. ביוני איימה לסגור את העיתון הוותיק, שנוסד לפני 137 שנים, לאחר שאיגודי העובדים סירבו לדרישות החברה לקיצוץ עלויות בשווי 20 מיליון דולר. לטענת ניו יורק טיימס, מפסיד ה"בוסטון גלוב" 85 מיליון דולר מדי שנה בעקבות ההידרדרות המתמשכת בענף העיתונות בארצות הברית והמשבר הכלכלי המחריף, שהוביל לירידה חדה בהכנסות מפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully