וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבס חומד את המלונות: ממשלת ונצואלה תשתלט על מלון הילטון מרגריטה בתוך 15 יום

סוכנויות הידיעות

15.10.2009 / 12:40

זהו המלון השני של חברת הילטון אותו מלאים נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס



ונצואלה תשתלט על מלון הילטון מרגריטה אנד סוויט בתוך 15 ימי עסקים – כך אמר שר התיירות פדרו מורחון. זהו המלון השני של חברת הילטון עליו משתלט נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס.



הממשלה תכבד את כל הסכמי המלון הקיימים, כך אמר מורחון. אתמול הודיעה ממשלת ונצואלה לראשונה כי תשתלט על המלון, אך לא פרסמה מתי. "אנחנו עומדים להתחיל בהשתלטות על כל מה שבמתחם המלון ונחליף את כל החוזים הקיימים לפעילות המלון", אמר מורחון.



בשנת 2007 השתלט צ'אבס על המלון קראקס הילטון, שנקרא כיום הוטל alba. מלון מרגריטה, קומפלקס נופש באי מרגריטה שבקאריביים, אירח את ועידת דרום אמריקה אפריקה בחודש שעבר, ובמהלכה התגורר מועמר קדאפי באוהל בחצר המלון ליד הבריכה.



כיום המלון נמצא בבעלות שתי חברות - אינוורז'נס פואבלמאר וחברת דזארולס. צ'אבס ישתלט על המלון על כל 280 חדריו, 56 סוויטות ו-154 יחידות נופש.



"הילטון העולמית בוחנת כיצד השתלטות ממשלת ונצואלה על המלון תשפיע על האינטרסים של החברה במלון, אשר עדיין נותר חלק ממערך המלונות של הילטון", אמרה קרלה ויסקונטי, דוברת הילטון באיים הקאריביים, במקסיקו ובאמריקה הלטינית לבלומברג.



צ'אבס החל במסע השתלטויות והלאמות ב-2007 כדי לקדם את האג'נדה הסוציאליסטית שלו. מאז השתלט נשיא ונצואלה על חברות נפט, פלדה, בנקאות וטלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully