וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור רוכשת את נכסי AiPoint תמורת 1.5 מיליון דולר

ניר צליק

15.10.2009 / 15:30

החברה מציעה כלים לניהול כח אדם ולתכנון מתקדם של משמרות בתחומי הקמעונאות, התקשורת, התחבורה והתשתיות



קליקסופטוור, ספקית פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערך שירות, חתמה על הסכם מחייב לרכישת נכסי חברת aipoint, חברה ישראלית המפתחת ומוכרת פתרונות לתכנון ושיבוץ עובדים במשמרות.



הפתרונות לניהול כח אדם של aipoint מאפשרים תכנון מתקדם של משמרות עבור מגוון רחב של חברות בתחומי הקמעונאות, התקשורת, התחבורה והתשתיות - כולם מאופיינים באתגרים הקשורים בתזמון כח אדם במשמרות שונות ובמיקומים שונים, עם שינויים תכופים. פתרונות התוכנה של aipoint מאפשרים אופטימיזציה, תזמון, ניטור ואינטגרציה של המידע הקריטי תוך התחשבות בבקשות אישיות, הדרכה ושיבוץ.



קליקסופטוור תרכוש את עסקי aipoint הכוללים טכנולוגיה, לקוחות ועובדים. לפי ההסכם, סכום העסקה עומד על 1.5 מיליון דולר במזומן וישולם בעת סגירת העסקה, אשר צפויה להתרחש תוך 30 יום בכפיפות לתנאי סגירה מסוימים.



ד"ר משה בן בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור אמר כי "תכנון משמרות אופטימלי הוא החלטה בשווי מיליון דולר שמתרחשת כל יום ועניין מאתגר במיוחד. כיום, התנודתיות בדרישות הלקוחות, חקיקה בתחומי התעסוקה ואילוצי עלויות ממשיכים ליצור לחץ על קבלת ההחלטה הנכונה - הצבת הצוות המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון".



את הרבעון השני של השנה סיימה קליקסופטוור עם הכנסות של 14.4 מיליון דולר, עלייה של 30.7% לעומת הכנסות של 11 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה עקפה קליקסופטוור את התחזיות, עם רווח מתואם שהסתכם ב-2.8 מיליון דולר או 9 סנטים למניה, לעומת רווח נקי של 300 אלף דולר או סנט אחד למניה ברבעון המקביל.



מאז תחילת השנה הוסיפה מניית החברה 276% והיא נסחרת במחיר של 7.33 דולר, המשקף לחברה שווי של 211 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully